Word97

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mywings

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Nog steeds gebruikte ik (tot voor kort) de verouderde versie van Word97. Helaas krijg ik het niet meer geopend, omdat de fabrikant het programma niet meer ondersteund. Weet iemand of ik dit programma nog kan upgraden of heeft iemand een ander (gouden) tip?
Alvast hartelijk dank en groet.

Nog steeds gebruikte ik (tot voor kort) de verouderde versie van Word97. Helaas krijg ik het niet meer geopend, omdat de fabrikant het programma niet meer ondersteund. Weet iemand of ik dit programma nog kan upgraden of heeft iemand een ander (gouden) tip?
Alvast hartelijk dank en groet.

Is het wel een legale versie van word 97? normaal geproken worden programma's niet gedeactieveerd omdat M$-soft het niet meer zou ondersteunen. Ik denk dat het eerder iets met de validatie van je pc te maken heeft.
Je zou mogelijk wel een upgrade moeten doen, maar dan zul je wel een orginele versie moeten kopen.

Dag Mywings,

Wat is er dan gebeurd dat-ie het niet meer doet?

Gegroet,

Axel.

Nu weer wel...

Op het ogenblik kan ik Word97 weer gewoon openen, maar de laatste tijd lukt het vaak niet en als ik dan een foutbericht verstuur naar Microsoft krijg ik als reden dat de producent Word97 niet meer ondersteunt.

Dag Mywings,

Typisch Microsoft (MegaSof). Dan is het zaak om te ontdekken wanneer er iets fout gaat wanneer je iets doet. (En dat dus voortaan niet meer te doen.)

Succes er mee.

Gegroet,

Axel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan