WordArt opgemaakt in frontpage 2003, bij andere pc's niet goed weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athame

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Ik bouw een Gothic Promotiesite voor Gothic-Metalbands in Frontpage 2003. Nu heb ik een lettertype gedownload, deze wil ik in een Wordart aanmaken, dit omdat je hier effecten in kan verwerken, plus dat er bijkomt dat ik een afbeeldingsachtergrond gebruik moet deze tekst in de achtergrond meegaan, daarom dus een transperante ondergrond

Maar nu heb ik bij div mensen gevraagd en het geval is dat bij de ene persoon pakt hij helemaal niks en bij de ander geeft ie een ander lettertype en kleur, terwijl ik het lettertype heb geplaatst op de server.

Help mij aub want het is zo dat ik de website kennis niet in zijn geheel nog door heb dit omdat mijn webmaster zonder overleg niks meer aan de site doet en ik genoodzaakt ben om het zelf te doen

Athame

Ik heb hetzelfde probleem gehad metede kop van de site uit mijn handtekening
Toen opgelost door er een screenshot van te maken met snagit en die te gebruiken.
Door de achtergrond in één kleur te kiezen kan je met de toverstaf in FP er een gif met transparantie van maken. FP2003 doet dat heel netjes.
Dat scheelt ook bandbreedte wqant dat wordart verhaal neemt nogal wat ruimte.

Nu zou ik het niet meer zo doen. Gewoon alles in b.v. photoshop.
Wel als jpg en dan pas door FP er een transparante GIF van laten maken.
Het zal aan mij liggen, maar dat doet FP gek bij mij gek genoeg netter.
Zo heb ik de knoppen gemaakt.

mvg leo

Wanneer je niet zo thuis bent in Photoshop kun je gratis Photofiltre downloaden.
Hier kun je gemakkelijk afbeeldingen transparant maken.

Verder is het zo dat het lettertype wat jij gebruikt niet standaard op elke pc staat, de pc van iemand anders zal dan een standaard lettertype gebruiken.

Faith

Re

Dank je voor jullie info maar ik wil echt graag hebben dat ik via een word art bestand deze op mijn pagina wil plaatsen kijk gerust op de site en geef aub tips/trucs om dit te kunnen realiseren

site
www.athame-gothicpromotions.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan