Wordart verdwijnt na verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hardprint

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2008
Beste mensen,

Een probleem waar ik niks van begrijp, erg vaag:

Ik ben bezig met een afstudeerscriptie. Nou heb ik, voor de opmaak, bij elke nieuw hoofdstuk een wordart ingevoegd. Het is de eerste letter van de naam van het hoofdstuk. Dit gaat overal prima, behalve bij een pagina die horizontaal en verticaal gecentreerd is:

Wanneer ik daar de wordart selecteer en verplaats verdwijnt hij! Gewoon weg. Nergens weer te vinden. Doe ik ''ongedaan maken'' komt hij wel weer terug. De andere wordarts kan ik gewoon verplaatsen. Wanneer ik deze wordart kopieer en plak in een nieuw word-document doet hij het ook prima. Het lijkt dus alsof het te maken heeft met het centreren..

Ik snap er niks van!! Kan iemand hier iets mee??

Thanks,
William

Ga in Word naar: extra>opties>tabblad "bewerken". Daar vind je "afbeeldingen ivoegen/plakken als". Zet dat even op "voor tekst" en kijk of t helpt. Even een beetje spelen met de mogelijkheden

Nou begrijp ik je probleem niet goed.
Is het zo dat wanneer je deze B versleept naar de plek dat je hem wilt hebben dat hij dan verdwijnt?
Bij mij gaat dat namelijk goed.

Jah ik was er dus al bang voor dat dat bij een ander goed zou gaan.
Maar inderdaad, wanneer ik de B selecteer en hem voor de tekst (bijlage 1: planning) sleep en vervolgens loslaat, verdwijnt hij. Gewoon weg... terwijl dit met de andere wordarts in mn scriptie goed gaat!

lukt wel

Doe eens na die tekst: 'planning' heel veel enters tot je nog een pagina erbij hebt. verplaats dan de wordart op een plek in de eerste pagina, en ij blijft gewoon zichtbaar. verwijder daarna de tweede blz.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan