Via extra, aanpassen, opdrachten in de categorie bestand kun je een icoontje toevoegen aan de werkbalk van Word wat ervoor zorgt dat het huidige bestand wordt verzonden naar een e-mail adres als bijlage. (het icoontje is een envelopje met een paperclip)
Erg handig omdat je dan niet vanuit je e-mail het betreffende bestand moet opzoeken en bijvoegen.
Op kantoor waar ik regelmatig op twee verschillende werkplekken werk, blijft het icoontje echter op 1 van de 2 pc's lichtgrijs, dus niet aktief. Een raadsel, want ik log altijd netjes uit op de ene pc als ik op de andere ga werken en ik maak gebruik van hetzelfde profiel. Ik heb me er uiteindelijk maar bij neergelegd dat het vanaf de ene pc gewoon niet werkt.
Nu heeft echter iemand anders hetzelfde probleem gemeld. Zij heeft het op een pc thuis. Icoontje toegevoegd, maar het wordt niet aktief. Het gebeurt dus kennelijk vaker. Weet iemand wat hier verkeerd gaat?
Erg handig omdat je dan niet vanuit je e-mail het betreffende bestand moet opzoeken en bijvoegen.
Op kantoor waar ik regelmatig op twee verschillende werkplekken werk, blijft het icoontje echter op 1 van de 2 pc's lichtgrijs, dus niet aktief. Een raadsel, want ik log altijd netjes uit op de ene pc als ik op de andere ga werken en ik maak gebruik van hetzelfde profiel. Ik heb me er uiteindelijk maar bij neergelegd dat het vanaf de ene pc gewoon niet werkt.
Nu heeft echter iemand anders hetzelfde probleem gemeld. Zij heeft het op een pc thuis. Icoontje toegevoegd, maar het wordt niet aktief. Het gebeurt dus kennelijk vaker. Weet iemand wat hier verkeerd gaat?