Worddocument

Status
Niet open voor verdere reacties.

plantopographique

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Ik was de hele voormiddag aan het werk in Word, ongeveer 5 pagina's getypt, en per ongeluk bij het afsluiten niet op 'bewaren' geklikt. Ik ben nu alles kwijt. Is er een mogelijkheid om de tekst te recupereren?
Ik gebruik Win XP en Office 2003.

Als je Word start krijg je geen herstel venster?

Heb je autobackups aanstaan?

Als je via Start -> Documents kijkt? Zou hij daartussen staan. Als hij daar niet staat zie ik de 5 pagina's somber in.
<edit>
Je geeft trouwens aan dat je niet op bewaren hebt gedrukt, maar toen je afsloot kreeg je niet de melding "wijzigingen opslaan" Als je deze niet kreeg dan lijkt het alsof hij het wel heeft bewaard?
Wat je dan kan doen is kijken waar hij standaard in opslaat.</edit>

Succes maar vooral sterkte.

Laatst bewerkt:
Jawel, er werd gevraagd om de wijzingen op te slaan. Maar ik heb fout gereageerd en geklikt op 'neen'.

In dat geval vrees ik het ergste.
Ik, bij mijn weten, ken geen programma's die dat soort documenten terug kan halen ergo die 5 bladen moeten opnieuw worden getypt.
Misschien leest XP_PC nog mee, die is altijd wel creatief met oplossingen.

Groet en succes

Ik lees nog mee ja.. Toch vrees ik als je voor "nee" hebt gekozen dat de wijzigingen echt niet zijn opgeslagen.. Er bestaat wel zoiets van autoherstelinformatie die elke 10 minuten wordt bewaard maar volgens mij gaat die verloren zodra je Word op de juiste manier afsluit...

Als iemand hier nog een leuk idee op heeft zou ik die ook graag willen weten; zo'n probleem komt wel vaker voor.

Voor de toekomst zou je de optie "altijd backups maken" kunnen aanzetten..

Spiek voor de zekerheid nog eens in de map:

C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Word

Geplaatst door XP_PC
Er bestaat wel zoiets van autoherstelinformatie die elke 10 minuten wordt bewaard maar volgens mij gaat die verloren zodra je Word op de juiste manier afsluit...
Helaas voor plantopographique klopt dit helemaal....

Geplaatst door plantopographique
Ik was de hele voormiddag aan het werk in Word, ongeveer 5 pagina's getypt, en per ongeluk bij het afsluiten niet op 'bewaren' geklikt. Ik ben nu alles kwijt. Is er een mogelijkheid om de tekst te recupereren?
Ik gebruik Win XP en Office 2003.
Helaas dit valt niet terug te krijgen..

Zelfs met autoherstel aan is het nog maar de vraag of je veel had kunnen redden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan