Worden alle bestanden verwijdert indien je een gebruikersaccount verwijdert?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielsvds

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
880
Hallo

Hiermee bedoel ik ook de geïnstalleerde software,documenten,.... Nog een extra vraag blijven de andere accounts toch normaal werken als ik enkel die bepaalde account verwijder?

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten.
Niels
 
Beste XP_PC

Bedankt voor je antwoorden. Ik heb al redelijk veel programma's kunnen verwijderen op die account maar bepaalde software kan niet verwijdert worden via de normale weg. Weet je toevallig nog een andere manier om alle bestanden,programma's,... te verwijderen?

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten
Niels
 
Raar?
Aluria is trouwens troep he...

Als je de programma's opnieuw installeert, en daarna verwijderd?
 
Beste XP_PC

Bedankt voor je antwoorden. Ik heb al redelijk veel programma's kunnen verwijderen op die account maar bepaalde software kan niet verwijdert worden via de normale weg. Weet je toevallig nog een andere manier om alle bestanden,programma's,... te verwijderen?

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten
Niels

Niels,

Even ter hulp. Wat ben je precies aan het doen? Wil je je pc opschonen van spyware? Of heb je een gebruikersaccount met stuff erin die niemand meer gaat gebruiken en waar je vanaf wilt?

Als ik namelijk kijk naar het: ik heb al veel programma's verwijderd onder dat account, wil ik je even melden dat onder welk account dan ook je een programma verwijderd, dit definitief van de pc verwijderd word voor alle gebruikers.
Sluit je het account en verwijder je het, dan word gewoon de map met My documents etc van die gebruiker verwijderd (als je dit aangeeft).

Verder zoals XP_CD ook al aangeeft zijn sommige van de programma's die je opnoemt en verwijderen wilt, minimaal verdacht. Ik raad je dan ook aan eerst te beginnen met een adware/spyware remover. (Spybot S&D//Ad-aware). Bedenk hierbij ook dat sommige programma's die zeggen een spyware remover te zijn, het soms ook zelf binnenhalen.

Verder wens ik je veel succes.
 
Beste XP_PC

Het probleem is dat er maar weinig programma's worden weergegeven in de microsoft clean up sectie.

Bedankt voor je reactie
Met vriendelijke groeten
Niels

Beste D2Freak

De reden is eigenlijk dat de harde schijf vol zit. Bovendien wordt deze account niet meer gebruikt. Maar er staat nog redelijk veel software op waarvan het verwijder programma niet wil werken.Maar er zijn wel nog andere gebruikersaccounts die absoluut onaangeroerd moeten blijven.

Bedankt voor je reactie
Met vriendelijke groeten
Niels
 
Beste XP_PC

Het probleem is dat er maar weinig programma's worden weergegeven in de microsoft clean up sectie.

Bedankt voor je reactie
Met vriendelijke groeten
Niels

Beste D2Freak

De reden is eigenlijk dat de harde schijf vol zit. Bovendien wordt deze account niet meer gebruikt. Maar er staat nog redelijk veel software op waarvan het verwijder programma niet wil werken.Maar er zijn wel nog andere gebruikersaccounts die absoluut onaangeroerd moeten blijven.

Bedankt voor je reactie
Met vriendelijke groeten
Niels

Duidelijk ;) in dat geval ben je goed bezig :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan