Wordfeud op iPad / reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egbert12345

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2010
Berichten
496
Beste forummers,

Ik had op een iPad (Apple) het programma Wordfeud geinstalleerd (de betaalde versie zonder reclame). De iPad was een oud apparaat dat defect is gegaan. Nu heb ik een nieuwe gekocht en de app weer geinstalleerd. Nu blijf ik reclame houden, terwijl het een betaalde versie is. Weet iemand daar een oplossing voor?

Alvast bedankt, Egbert
 
Hallo Egbert.
Een App aankoop dus! Zo'n aankoop kan alleen in de App zelf, dus op een iPad of iPhone, maar niet op een PC.
Die aankoop is naar mijn mening toch gebonden aan de Apple ID waarmee je de betaling hebt gedaan.
Probeer, of verifieer of dit je eigen Apple ID of die van je vrouw of je kind enz enz.

Of op je iPad – binnen Wordfeud; druk op het instellingen ga dan naar Restore Previous Purchase.

wordfeud.jpg

Dit zou het dan moeten zijn. Hoop ik.
 
Laatst bewerkt:
Ah, wat een eenvoudige oplossing. Bedankt voor je snelle reactie.

m.vr.gr Egbert
 
Als je het weet he ;). Groet manamana.
 
Laatst bewerkt:
Ja ... mooi... mits de maker van de app het toestaat.. als hun voorwaarden het niet toestaan..dan kan het helaas niet.....
Had me vandaar er toevallig in verdiept omdat ik net een nieuwe Iphone 5S heb...
Even uitzoeken hoe het kan en hoe het op zijn veiligst kan... en bij het app hoofdstuk kwam ik dit tegen...

Als je als ouder een hoofdaccount hebt mag je een aantal zaken uit de Ituneshop (apps, muziek en boeken en zo ook met je kids delen, die zelf een beperkt account hebben. Hoef je dus een app maar 1x te kopen. Heb geen idee of dat voor veel interessante apps wel of niet geldt...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan