Wordfit.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Salexus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Goedenavond!

Mijn website draait op Wordpress. Ik heb deze zelf door middel van diverse plugins en wat designchanges weten te tweaken naar de huidige site.

Ik zou dan ook graag commentaar willen hebben op het uiterlijk, omdat ik het coderen niet zelf heb gedaan!

Enkele punten:
1. Layout
2. Kleurgebruik
3. Zijn de artikelen leesbaar (taalniveau?)
4. Algemene indruk

de link is http://www.wordfit.nl

Houd je vooral niet in wat betreft commentaar, elke vorm van feedback is welkom!

Alvast bedankt:)

- vanwaar word.fit?
- wat e/o wie is je doelgroep? (ex-sonja bakker's/bodybuilders/...)

- je hebt drie 'balken'=
a: bovenin Home/Over ons/Adverteren (misschien andere kleur om duidelijker te maken, zwart oogt wat onleesbaarder)
b: daarna: Afvallen/Mind/Spirit
c: rechts: Register/Log In/etc
Ik moet over de hele website kijken wat ik moet doen om iets te vinden/zoeken/in te loggen

- komen de tips 6 stappen ... met 'Buikspieren' ook overeen met de balk Afvallen Mind&Spirit etc bovenin?

- je hebt 'site search' en 'Google aangepast zoeken' = dus 2x hetzelfde

- tekst ook goed leesbaar en duidelijk; herkenbaar!

Persoonlijk (dit zegt dus wat over mijn eigen figuur :-P) word ik minder vrolijk van zo'n six-pack omdat ik dat ws nooit zal halen..), maar dat hangt dus een beetje af wat voor mensen je wilt aantrekken..
Leuke site - ga zo door! :thumb:

Hier kan ik wat mee, bedankt!
Ik ben inderdaad wat informatie vergeten te geven, dus hierbij deze alsnog:

Mijn doelgroep zijn mannen en vrouwen van zo'n 18 - 40 jaar, die hun conditie en lichaamsbouw willen verbeteren, en daarbij hard ervoor willen werken.

- Die zoekbalken waren inderdaad een beetje dubbel (kwam omdat ik me niet heel goed ingelezen had over die Google zoekbalk)

- Dat van die 3 balken is een goed punt, ik zal er zo eens naar kijken hoe ik dat Registreer etc ook in de bovenste balk kan krijgen.

- Dat buikspier artikel is te vinden bij Workouts > Buikspieren. Wellicht iets makkelijker bereikbaar maken?

Een puntje waar ik zelf ook al over zat te twisten: Zou het misschien helpen om foto's te gebruiken van wat minder bodybuild achtige personen?

Heel erg bedankt voor je feedback! :thumb:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan