wordpad werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

okkie-trooy

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
Berichten
116
Hoi
Vanmiddag wilde ik wat fotootjes in wordpad plakken, maar wat ik ook deed: geen fotootjes.
in een map heb ik dus wat fotoojes opgeslagen en ik wilde die door middel van kopieren, plakken in wordpad.
Ik kan wel typen in wordpad.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om die fout teverhelpen?
Bijvoorbaat dank,
Grtoetjes okkie
 
hallo okkie-trooy, wat je moet doen is dit:
ga in wordpad naar " invoegen'
kies dan voor object"
bij object invoeren zet je een vinkje voor "bestand gebruiken"en daar kan je de map vinden met je
fotoos, foto van je keuze kiezen en dan openen
als het goed is staat ie er in.
 
Beste franz,
bedankt voor je antwoord!
Inderdaad is dit ook een manier, maar wat ik bedoelde is dat ik foto's via het programaatje irfanvieuw de foto's kleiner maakte en dan door de kopieren, een aantal footjes in word zette, zo'n 8 stuks bijelkaar, maar nu lukt dat ff niet.
okkie
 
Hoi,

Als het met de methode 'Franz' wel lukt en met jou progrmma'tje niet, heb je kans dat dat aan jou methode met jou programma'tje ligt .... en moet er dus al iemand zijn die dat programma kent.

Teun
 
okkie-trooy,
de fotoos die je met irfanvieuw verkleind hebt,
kun je in een nieuwe map zetten, en dan vanuit die map in word zetten dmv invoegen.
 
beste Franz,
dat lukt wel. dat is geen probleem.maar ik wil juist foootjes kopieren en dan plakken in wordpad en dat lukt niet meer. weet soms iemand anders hier raad mee?
Okkie
 
Hoi,

Mijn vraag was, of het invoegen van andere afbeeldingen (*.bmp of *.jpg) wel lukt in Wordpad.
Daarmee krijg je duidelijk of het aan Wordpad ligt of niet.
Zo ja, dan zou ik het onderdeel Wordpad eens opnieuw installeren (via het configuratiescherm). Zo niet dan ligt het toch aan (mogelijk het bestandsformaat) het programma wat je gebruikt.

Teun
 
ik heb zojuist geprobeerd een fotootje intevoegen in wordpad, maar dan kryg ik geen fotootje tezien, maar een klein jpg figuurtje. en het is mij niet duidelijk hoe ik dan opnieuw wordpad moet installeren. via configuratie naar software en moet ik dan klikken op windowssetup?
want ik kom erniet uit, hoe ik verder moet gaan.
Okkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan