Wordpad

Status
Niet open voor verdere reacties.

tikus

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
222
Hallo,

Een week of 4 geleden heb ik mijn computer met F 11 Recovery naar begin situatie gebracht na problemen met Windows media player. Office 2003 weer geïnstalleerd maar toen blokkeerde Word: liep vast, zelfs ctrl+alt+del gaf geen response. Het Office programma verwijderd. Geprobeerd met Wordpad iets te doen maar kwam hetzelfde euvel tegen: alles muurvast.
Opnieuw schoon poetsen met Recovery stuit op het probleem dat ik voor de kleinkinderen een betaalde versie van Minecraft heb binnengehaald en die zou ik dan ook kwijt zijn.

Iemand een goede aanwijzing?

Alvast bedankt.

Vr.gr.,
 
Wat ik zo lees heb je eigenlijk zowel met WMP, als Word, als Wordpad allemaal hetzelfde probleem, en dat is dat Windows bevriest.

Ik vermoed dat er een hardwarematig probleem in je systeem zit die af en toe optreedt. Dan kun je hem wel elke keer een systeemherstel geven, maar dat schiet dan weinig op.

Ik raad je aan om je Harde schijf eens te testen.
Download Seagate Seatools hier:
http://www.seagate.com/support/downloads/seatools/
De Windows versie is makkelijk te downloaden en te installeren.
Als je het programma geinstalleerd hebt kun je het openen.
Hij gaat dan vanzelf opzoek naar alle aangesloten schijven.
Selecteer de juiste (Windows) schijf en dan klik je bovenin op het pijtje naar Basic Test en klik je op Long Generic.
Je schijf wordt nu getest op foute sectoren die eventueel voor fouten kunnen zorgen.

Laat me weten wat de uitslag is.
 
Hallo Tinussss,

Heb Seagate gedownload, bij openen al de melding "Fatal Error: Device Discovery".
Als het nog een keer wordt geopend en gekozen voor de harde schijf en "long Generetic", dan loopt alles vast en reageert zelfs ctrl+alt+del niet meer.

Wacht op het volgende advies.

Vr. gr.,

Tikus
 
oeff.. Heb je je kast van binnen al eens schoongeblazen met een compressor? (Ook de voeding voor zover mogelijk). Stof ophoping wil nog wel eens voor hitte zorgen. Dat is het 1e (niet echt ingrijpende) wat je kunt proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan