WordPerfect 8.0 Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpernel

Verenigingslid
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
235
Hallo,

Wie weet er nog aan een Nederlandse versie van WordPerfect 8.0 te komen? En werkt die op Windows XP HE?

Alvast bedankt!

Pimpernel.
 
Ik zou het niet weten, de Corel-website biedt weinig uitkomst. Eventueel zou je even kunnen mailen naar custserv@corel.com of een telefoontje naar 020-7132700 (nederlandse klantenservice van Corel).
Wat heeft jouw overigens voor Corel's Wordperfect boven Microsoft's Word doen verkiezen als ik vragen mag? Of heb je er geen specifieke reden voor?
 
Corel Office 11 is uit en dan is een oudere versie niet meer te koop. Versie 11 werkt erg goed op XP.

Kenju> ,omdat m$ Office minder kan en zich niet aan standaarden houdt. Corel ondersteunt nu al XML.
 
Waarom WordPerfect?

Ik vind WP als zuivere tekstverwerker stukken makkelijker dan Word, die ik wel op de schijf heb staan en diverse keren geprobeerd te gebruiken maar waar ik als oude WP-er maar niet aan kan wennen. Voor zover ik heb kunnen constateren veel meer muis-gebruik i.p.v. het RSI-vriendelijkere WP met zijn vele toetscombinaties. Bovendien is Word in het Engels evenals de versies 10 en 11 van WP.
Daarom zoek ik versie 8.0 van WP ook al zou die niet te gebruiken zijn onder XP maar wèl onder ME waar ik nu versie 6.1 nog gebruik. Zo zit dat!

Pimpernel.
 
corel wp 8

Bedankt, Caveman, je tip voor zoeken op www.marktplaats.nl lijkt zinvoller dan de vraag hier te laten staan. Bij deze dus is de zaak voorlopig opgelost hoewel nog niet in het gewenste bezit ervan.

Pimpernel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan