Wordpress aan facebook koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikkie1985

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2014
Hoi allemaal,

Ik ben niet nieuw maar mijn gebruikersnaam was verlopen.

Ik heb een website in wordpress (maar wel met webhosting en eigen domeinnaam) die ik aan facebook wil koppelen.
Ik heb het al met plugins geprobeerd, een app gemaakt, shorttrack (via de rss feeds) maar wat ik ook doe mijn berichten van mijn website (artikelen) komen niet op facebook(geen persoonlijke pagina maar categorie fanpage).

Heeft er iemand nog tips?

Dat doe je in Facebook met RSS Graffiti.
Op die manier doe ik het.
Dus de app RSS graffiti in Facebook aanmaken en daar je wordpress site inzetten, de feed dus. En klaar ben je.

Alle stappen doorlopen en een nieuw artikel op mijn site geplaatst maar er gebeurd niks op mijn facebook pagina :(

[edit]
Het werkt!!!!!
Ik was vergeten om op "on" te klikken ;)
Super bedankt![/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan. Het werkt echt geweldig!

Je moet alleen even geduld hebben, want de tijd tussen het plaatsen van je berichten vanuit je website, kan even duren. Plus even kijken hoe je het instelt.

En als je het wilt weten, mijn Facebook berichten worden ook automatisch op Twitter gezet. Misschien dat je dat ook nog wilt........Dus mijn berichten op mijn Wordpress gaan naar Facebook en daarna naar Twitter.
Je hebt er geen omkijken naar joh!!

Facebook berichten doorplaatsen op Twitter
Facebook heeft een ingebouwde optie om updates op Twitter te zetten:

* Ga naar facebook.com/twitter
* Klik op Koppel mijn profiel aan Twitter.
* Geef toestemming voor de koppeling bij Twitter.
* Je kunt nu aangeven welke berichten worden doorgeplaatst: statusupdates, foto's, links, video's, notities en evenementen.
* Haal een vinkje weg als je bepaalde updates níet wil twitteren.
* Wijzigingen opslaan.

Laatst bewerkt:
Op de één of andere manier gaan de artikelen van mijn site al naar twitter. Blijkbaar werkte dat al wel!
Maar toch bedankt!

Opgelost dus? Fijn dat het werkt!!

(topic kan je nu op opgelost zetten, wel zo handig)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan