Wordpress add toevoegen aan foto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi,

ik heb een kleine website gebouwt met wordpress, nu wil ik aan een post waar ik een gallery in maak in die foto een advertentie tonen ( onderaan de foto).
ik heb momenteel de chitika plugin erop geinstalleerd. nu kan ik kiezen overal een add tonen, dit heb ik geselecteerd maar als ik naa de foto ga dan zie ik deze add niet. zit deze functie ergens verstopt ?

de site : www.bjornmertens.net

alvast bedankt

Dit werkt dat weet ik, maar ik bedoel als je nu een foto open doet. Jij bent in het overzicht van de galerij. Ik wil een add bij elke individuele foto

Ladyke

Bij de FAQ lees ik dat permalinks aan moeten zijn. Verander die eens naar berichtnaam.
The Chitika ads will only display above/below (depending on your settings) full posts, not excerpts. Therefore, be sure to check on a permalink page!

ik heb momenteel de permalinks van standaard naar berichtnaam verandert maar er verandert niks :/

Dan zou ik support van hun mailtje sturen (zie FAQ van hun).

Als ik het goed begrijp wil je dus een advertentie laten zien op een pagina zoals deze: http://n-c-m.be/bjorn/post-1/31_b/

Als ik de broncode van deze pagina bekijk, kom ik daar nergens het script van de Chitika-plugin tegen. Blijkbaar is hij zo ingesteld dat hij niet op bijlage-pagina's werkt. Kun je dat nog ergens instellen in de plug-in? (ben er zelf niet bekend mee)

Inderdaad, nee ik heb al eens aan het kijken geweest maar zie het niet echt. Maar misschien weet iemand anders het wel. Is zelf eerste keer dat ik met wordpress werk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan