wordpress based website pagina verandering slaat niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoAnna1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2013
Hoi hoi,

Ik heb een probleempje. Als ik iets verander in mijn pagina van mijn wordpress based website en ik klik op update, dan zegt hij wel dat hij is geupdate, maar onder tussen verandert er niks. Het oude blijft vervolgens gewoon staan. Ik werk met 3GT page builder..

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik me paginas gewoon weer kan veranderen?? Of moet ik weer vanaf het begin beginnen...

Alvast bedankt!

Liefs,
JoAnna

Op zich kan dat allerlei oorzaken hebben (bv Firewall instellingen)
Daar kan ik, op dit moment, verder weinig zinnigs over zeggen.
Er is ook een ander mogelijkheid. N.l dat de site uit de cache van browser komt en dat je dus in feite de oude site ziet.
De cache kun je als volgt legen om te controleren of dit het geval is

Mvg Leo

Laatst bewerkt:
Nee ik gebruik geen cache-plugin, moet ik dat juist wel of juist niet doen? En het gekke is dat als ik iets in het tekstveld verander slaat die dit meestal wel op. Het lijkt wel alsof er alleen iets mis gaat in die page builder. #3

Nee ik gebruik geen cache-plugin, moet ik dat juist wel of juist niet doen?
Je probleem zou veroorzaakt kunnen worden door een cache-plugin, nl. doordat deze een pagina vanuit de cache zou weergeven in plaats van een actuele versie van de pagina. Nu we weten dat je geen cache-plugin gebruikt, kunnen we dat in elk geval uitschakelen.

En cache plugin kan zinvol zijn om de snelheid van je website te verhogen, maar als je site snel genoeg is, is het niet nodig.

En het gekke is dat als ik iets in het tekstveld verander slaat die dit meestal wel op. Het lijkteen ge wel alsof er alleen iets mis gaat in die page builder. #3
Ik ken die page builder eerlijk gezegd niet. Is deze onderdeel van het thema dat je binnen Wordpress gebruikt? Als de wijzigingen in het tekstvak wel opgeslagen worden en zichtbaar zijn, lijkt het inderdaad aan de page builder te liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan