Wordpress blog pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

RemcoSteijvers

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2012
In een wordpress website heb ik bij pagina's een blogpagina aangemaakt waar de berichten in komen. Deze pagina

De berichten die ik maak worden prima getoond op de blogpagina, maar ik zou bovenin de pagina nog een tekst willen plaatsen. Als ik naar pagina's ga en dan naar blog en vervolgens daar een tekst plaats en het bijwerk, verschijnt er nog altijd geen tekst.

Enig idee waar ik de pagina waar de blogfunctie aan gekoppeld is kan vinden om te bewerken? Ik zie wel page.php, index.php enz. maar nergens een pagina waar de blog aan vast zit. Of zie ik iets over het hoofd?

Vriendelijke groet,

RS

Je zult het template dat je gebruikt voor de blog-pagina moeten bewerken. Voor zover ik kan zien is het een zelfgemaakt WordPress-thema, dus is het voor ons lastig te zien welk template je gebruikt hebt.
Als je in het dashboard van WordPress je blogpagina bewerkt, kun je zien welk template gebruikt wordt voor de pagina, deze heeft een naam, bijv. Standaard of misschien wel Blogpagina o.i.d. Kijk vervolgens in je themabewerker of je daar een template vindt met een vergelijkbare naam.

Een andere optie is misschien om de tekst die je bovenaan de pagina wilt plaatsen in een zgn. 'sticky post' te zetten. Dit is hetzelfde als een normaal blogbericht, maar dit wordt ten alle tijden bovenaan de blogpagina weergegeven.

Super! Het thema koppelt geen aparte template aan de blogpagina - erg vreemd... - maar met een sticky post werkt het super! De post data heb ik met css eruit geforceerd en de titel blanco gehouden. Hartelijk bedankt!:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan