Wordpress+dashbaord+media weg en andere zaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
In mijn dashboard van de website http://bouke-blog.nl is het media gedeelte niet meer zichtbaar.
Ik kan ook geen media meer uploaden.
Verder is het gedeelte waar je berichten zet, ook leeg. Dat wil zeggen, alles wat je kan doen, zoals bold en al die dingen die er normaal staan.
Dan kan ik niet kiezen tussen visueel en tekst en ik kan niets veranderen wat je normaal gesproken moet openen.

zie plaatjes.

Ligt dit aan het thema Weaver II of aan WP? Moet ik WP opnieuw installeren of het thema?

De plaatjes ontbreken. Maar op basis van de informatie die je geeft, denk ik dat er met Wordpress iets niet goed is. Heb je nog een recente backup?

Hm, eentje van november vorig jaar.
Ik denk dat ik die maar terug zet morgen, en dan weer de boel ga maken zoals het nu is.
Ik had net een nieuw thema helemaal geinstalleerd en zo. Gelukkig heb ik daar wel een backup van, die kan je via het dashboard maken bij de instellingen van het thema.
Dus dan moet het denk ik snel gaan.

Ik zie geen andere optie.
Had wel een plugin geinstalleerd die alles terug liet zien, maar (ik zou zeggen zie het plaatje, maar die ben ik vergeten?) het tekst gedeelte bij nieuw berichrt maken klopt nog steeds niet.

26.jpg
Je ziet dus dat er heel veel mist bovenaan het tekst vlak. En je kan kiezen tussen visueel en tekst, terwijl dat moet zijn: normaal tekst of wysiwyg
nu wel ;)

Laatst bewerkt:
Er mist inderdaad een heleboel in de editor zo te zien. Heeft Weaver II geen opties die je nog kunt/moet instellen voor de editor? Wellicht dat daar iets aangevinkt staat dat niet aangevinkt moet zijn?
En wat gebeurt er als je een andere thema activeert? Blijft het probleem zich dan voordoen?

Er is inmiddels door de hosting een back-up terug gezet van gisteren, alleen helaas..............mis ik nu toch wel heel veel.
Het laatste bericht is van begin december, dus weg alle berichten en verslagen met foto's.

Eigen schuld van mij..............ik had Gmetrix adviezen opgevolgd, zonder dat ik een back-up had gemaakt.
Goede les dit.

Kan ik alles overnieuw gaan doen......dat is wel balen....en de berichtjes heb ik niet meer. De foto's wel en de verslagen hopelijk ook nog.
Maar de berichtjes op het bloggedeelte niet.

Dit is met recht iets van 3 letters.....:(

Dat s inderdaad erg vervelend. Hopelijk heb je er wel van geleerd.

Heb je het probleem met de editor en het niet kunnen uploaden van media-bestanden na het terugzetten van de backup nog steeds?

Nee, die back-up heeft er voor gezorgd dat alles weer okee is.
Ik weet wel wat ik gedaan heb, maar weet niet welke passage er voor gezorgd heeft dat alles niet meer te bewerken/in te zien was en dat de editor van slag was.
Dus ik heb tot nu toe alles weer bijgewerkt wat ik nog had; nu het nieuwe thema nog.
Maar dat is niet veel werk, ik weet nog wat en hoe ik het hebben wil. Dat scheelt.

Wat ik nog wel moet doen is wat zaken aanpassen aan de .htacces
Maar dat heb ik gelukkig opgeslagen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan