Wordpress editor

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBvEA

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Hallo allemaal.

Ik werk graag met Wordpress maar erger me soms ontzettend aan de editor.
Als ik 10 afbeeldingen wil plaatsen met tekst ernaast gaan de afbeeldingen schuiven.
Soms worden heading tags, h1, h2 etc, deel van een paragraaf, af en toe wordt een heel blok tekst een heading.
Kent iemand een goede WYSIWYG editor zodat ik niet steeds de tekst editor hoef te gebruiken om om allerlei zaken aan te passen?

Groeten,

BBvEA

Kent niemand een goede editor voor Wordpress? :confused:

Hoi BBvEA,
Ik weet niet of het aan de editor ligt. Misschien zit 't hem in de css van het template, en dan zou een andere editor ook niet helpen.
  • Heb je een link naar een (test)pagina waarin het fout gaat?

Als ik in de plugin-directory van WordPress kijk, kom ik al snel een drietal alternatieven tegen:
1. Ultimate TinyMCE
2. TinyMCE Advanced
3. CKEditor

De eerste twee zijn verbeterde versies van de standaard TinyMCE editor die in WordPress gebruikt wordt, wellicht dat deze je problemen al oplossen. De derde is een compleet andere editor die de standaard editor vervangt als je de plug-in installeert.
Ik heb met geen van de drie ervaring, omdat ik met de standaardeditor geen noemenswaardige problemen ondervind. Ik zou zeggen, probeer ze alledrie eens uit en kijk of je problemen ermee opgelost worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan