Wordpress header image move

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seantf

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
Hey,

Ik gebruik een wordpress theme genaamd deserve maar ik wou de breedte van mijn pagina's veranderen omdat ik hem nogal smal vond alleen dit is een responsive theme en hij was 1200 px ik heb hem naar 1500 px gezet alleen nu heb ik het probleem dat het logo niet netjes mee gaat. Hoe kan ik dit oplossen? Kan iemand mij helpen? website: www.rbg-assurantien.eu

Alvast hartelijk bedankt.

Hoe zou het logo moeten staan?

Tevens is 1500px niet echt prettig, kun je best doen, maar ik zou een extra media query toevoegen om ook de 1200px te behouden.

Zoals nu op de website staat is de pagina iets naar links versprongen en is het logo dus niet netjes boven de pagina aan het begin . Hoeveel pixels zou jij aanraden? ik vond 1200 px persoonlijk heel klein .
Alvast bedankt voor de reactie.

Ik zou lekker 1200px aanhouden, meer dan genoeg, zeker voor een website met content zoals de jouwe. verklein je scherm eens naar 1250 pixels dan zie je ook direct dat hij nu stuk gaat. Je thema is niet in staat met die 1500px om te gaan dus wil je dit doen zul je aardig wat aanpassingen in je css moeten verrichten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan