Wordpress HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ieder zijn mening en werkwijze, maar het komt bij anderen een beetje onorthodox over. Terwijl een FTP-programma veel efficiënter is.

Wat is er mis met Filezilla vind je dan?
Je kan er complete selecties bestanden mee uploaden, alsof je gewoon bestanden binnen Windows van de ene map naar de andere map kopieert
Haha, bij de meeste providers kan dit zelfs in de gewone Windows verkenner. Bij gewone bestanden (html, php, css, plaatjes, enz.) is dit geen probleem omdat Windows de overdracht (wel of niet binair) zelf uitzoekt.

win-verkenner.jpg

Je doet net of de DirectAdmin een heel eng ding is, waar je niets mee kan
Nee hoor :) ik voel me er prima in thuis, maar oubollig (vormgeving en bediening) is het toch wel. Het klopt dat je er alles mee kan doen maar dat hoort zo te zijn in elk control panel. Twee plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden...

DirectAdmin
directadmin.jpg

Plesk
plesk.jpg

Maar zo heeft ieder zijn eigen werkwijze.
Yep, helemaal mee eens. Doen waar je je lekker bij voelt. Linksom of rechtsom, het gaat om het resultaat!!

Laatst bewerkt:
Ieder zijn mening en werkwijze, maar het komt bij anderen een beetje onorthodox over. Terwijl een FTP-programma veel efficiënter is.

Maar dat vind jij! En ik vind dat niet!
Dat is verder toch niet erg? Ik vind het een heerlijk iets, dat DirectAdmin.
Jij niet. Mijn klantjes vinden het ook handig en ik denk dat het daar oom gaat.

Screenshot FileZilla. Als je al niets met pc's hebt en niet weet wat je doet, is dit toch een stuk ingewikkelder!
9.jpg

Moet je Filezilla uit gaan leggen aan mensen die al niets met pc's hebben of gewoon digibeet zijn. Is dit een stuk makkelijker hoor!!

En voor de goede orde: ik weet wel met Filezilla te werken hoor. Geen probleem. Maar dan moet ik een extra programma op mijn pc installeren en dat wil ik niet als ik het zo ook af kan. :p

@Bron, ik had het niet tegen jou, over dat enge ding DirectAdimn. Ik had het tegen PHP4U.
De twee plaatjes die je als voorbeeld geeft, is voor mij al voldoende om met DA verder te gaan ;)

Dit zijn mijn plaatjes om aan te geven dat je niet 1 voor 1 dingen hoeft up te loaden en dat je overal bij kan!
8.jpg 7.jpg

Je kan er alles in regelen! Kan mij het schelen als het oubollig eruit ziet, hoewel ik dat niet eens vind.

Yep, helemaal mee eens. Doen waar je je lekker bij voelt. Linksom of rechtsom, het gaat om het resultaat!!
Daar ben ik het helemaal mee eens!!

Laatst bewerkt:
@femke
Probeer ook eens de Windows Verkenner?

windows-verkenner.jpg

Typ ftp://ftp.jouwdomein.nl en geef daarna je ftp gebruikersnaam en wachtwoord.

Lieve Bron, ik gebruik geen Windows. ;)

Maar heb het in mijn browser gezet en kan bij al mijn files. Grappig ;)

Laatst bewerkt:
Max. Filesize: 10 MB...

Dus met grote databasedumps hang je al in DirectAdmin. ;)

Werk maar lekker hoe jij wilt. In mijn ogen komt het meer over als het starten van de auto door draadjes te verbinden. Dat is wat ik wou zeggen. ;)

Een hoop bestanden uploaden gaat ook per bestand. Of kan jesoms hele selecties in een klap uploaden met drag 'n drop? In dat geval is er toch *iets* handigs. ;)

Laatst bewerkt:
Wat wil je nu eigenlijk PHP4U?

Waarom blijf je maar JOUW mening doordrukken en door mijn strot duwen terwijl ik allang heb aangegeven dat ik het gewoon fijn werken vind.

Ik duw toch ook niet mijn Linux distro door jouw strot omdat ik vind dat Windows waardeloos is?

Ik werk op mijn manier en jij op het jouwe.
Fijn dat het zo kan, dat men kan kiezen hoe men wil werken.
Punt.

Eh, gevalletje Pearl?
Ik duw niks door je strot hoor?

Toch nog even over het oubollige:

De nieuwsbrief van Helpmij zou al jaren geleden worden vernieuwd, ik heb zelfs nog mee gedacht ;) hierover.
Maar nog steeds zie ik een oubollig geval in mijn mailbox verschijnen.
Het forum van Helpmij is ook oubollig, en zeker de upload van foto's moet 1 per 1. Je kan niet meerdere al aanwijzen om te uploaden.
Dat is niet meer van deze tijd. ;)

Dan vind ik de DirectAdmin nog wel meevallen !! ;)

Leuk voer voor het Feedback-forum hier ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan