Goedemiddag, mijn wordpress website: www.keystoonmusic.nl opent niet meer. Wit scherm met de tekst: kritieke fout.
Geen idee waardoor die ontstaat, maar misschien heeft iemand een tip voor me.
Alvast bedankt.
Websiteprobleem is opgelost. Host heeft een backup terug kunnenplaatsen.
Wat was het probleem?
Misschien handig het uit te leggen voor iemand die hetzelfde probleem heeft.
Ah, het hoort bij dit topic:
Een back-up terugzetten kan ook. Maar het is altijd zinvol om de toedracht uit te zoeken. Voor hetzelfde geld keert de fout weer straks terug.
Let maar op, morgen is het probleem er weer. Zie mijn reactie in de andere vraag
Geen idee waardoor die ontstaat, maar misschien heeft iemand een tip voor me.
Alvast bedankt.
Websiteprobleem is opgelost. Host heeft een backup terug kunnenplaatsen.
Wat was het probleem?
Misschien handig het uit te leggen voor iemand die hetzelfde probleem heeft.
Bericht automatisch samengevoegd:
Ah, het hoort bij dit topic:
Tijdelijk debugging aanzetten (niet vergeten weer uit te zetten). Dan krijg je een uitgebreidere foutmelding te zien.
9 van de 10 keer is het een plugin die niet meer werkt na een automatische update van wordpress
9 van de 10 keer is het een plugin die niet meer werkt na een automatische update van wordpress
- RogerS
- Reacties: 2
- Forum: Website maken, Programmeren
Een back-up terugzetten kan ook. Maar het is altijd zinvol om de toedracht uit te zoeken. Voor hetzelfde geld keert de fout weer straks terug.
Let maar op, morgen is het probleem er weer. Zie mijn reactie in de andere vraag
Tijdelijk debugging aanzetten (niet vergeten weer uit te zetten). Dan krijg je een uitgebreidere foutmelding te zien.
- RogerS
- Reacties: 2
- Forum: Website maken, Programmeren
Bijlagen
Laatst bewerkt door een moderator: