g3x123
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mrt 2009
Hi everybody!
Ik ben op zoek naar iemand waarmee ik direct contact per mail, telefoon, sms, skype, facebook, ... mee kan hebben en die mij kan helpen met het schrijven van een module in wordpress.
Het is een wedstrijdmodule en houdt in:
-Deelnemers kunnen enkel deelnemen wanneer men is ingelogd, registreren moet kunnen via formulier of facebook)
-Deelnemers kunnen slechts 1x deelnemen per wedstrijd
-Deelnemers kunnen een 2de maal deelnemen wanneer ze de wedstrijd sharen op facebook (een optie, wordt niet toegelaten bij alle wedstrijden)
-Deelnemers kunnen slechts 1 wedstrijd winnen (komen wekelijks nieuwe wedstrijden)
-Winnaar moet manueel kunnen geselecteerd worden of random via een button
-Ik moet een lijst van alle deelnemers kunnen exporteren naar een excel file
Wie wil me hierbij helpen?
deadline is 1/09
Thx!
K
Ik ben op zoek naar iemand waarmee ik direct contact per mail, telefoon, sms, skype, facebook, ... mee kan hebben en die mij kan helpen met het schrijven van een module in wordpress.
Het is een wedstrijdmodule en houdt in:
-Deelnemers kunnen enkel deelnemen wanneer men is ingelogd, registreren moet kunnen via formulier of facebook)
-Deelnemers kunnen slechts 1x deelnemen per wedstrijd
-Deelnemers kunnen een 2de maal deelnemen wanneer ze de wedstrijd sharen op facebook (een optie, wordt niet toegelaten bij alle wedstrijden)
-Deelnemers kunnen slechts 1 wedstrijd winnen (komen wekelijks nieuwe wedstrijden)
-Winnaar moet manueel kunnen geselecteerd worden of random via een button
-Ik moet een lijst van alle deelnemers kunnen exporteren naar een excel file
Wie wil me hierbij helpen?
deadline is 1/09

Thx!
K