[Wordpress] Nieuwsbericht doorlinken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Is het mogelijk om een nieuwsbericht te laten doorlinken?
Dus dat als bezoekers op de voorpagina op lees meer klikken bij een nieuws bericht, dat er dan een nieuw venster opend met dat nieuwsbericht via een andere site?

beste Rickagovv,
heb zelf ook world press op mijn site staat.
dit is de basisversie waar ik berichten op zet die ik ergens anders op internet gevonden heb.
in worldpress kun je een knop in je balk van je browser zetten zodat je het bericht in je WP kunt zetten.
dit is in je dashboard onder extra, en de knop publiceer dit.
je bericht wordt dan automatische met link op je WP gezet.
zie www.ilpalazzo.nl/blog dit is op mijn website.
mocht dit niet de oplossing zijn die jij bedoeld, laat het weten.
Perry

Bedankt voor de tip, dit is evt. wel een optie.
Het liefst heb ik dat als je op Lees meer... klikt dat dan een nieuw tabblad opent met het nieuwsbericht, maar als dat niet mogelijk is gebruik ik deze manier.

Mag je dit wel gebruiken? Omdat ook de foto wordt geplaatst?

Als je een bericht deel, dan komt er een nieuw scherm van worldpress.( dit is met de icoon publiceer dit in je balk van je browser)
Hierin zie je de link al staan en kun jij je verhaal erbij zetten.
Boven de tekst invoer staan een aantal icoontjes waarvan een voor foto's plaatsen is.
Ik heb nog maar bij een website gehad waar de foto's niet van te voorschijn kwamen.
En ik denk dat als je het bericht zonder inhoudelijke tekst weg zet met link dat de eigenaar dit niet erg vind, want het is een extra verwijzing naar zijn site/ artikel.

Groetjes Perry
Heb deze vraag gedeeld op mijn blog(worldpress)
(ik ben nog maar een paar weken bezig met world press, en moet er ook nog veel van leren.)

Als ik dit doe neemt hij de foto niet automatisch mee? Moet ik dat ergens apart instellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan