WordPress pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

WDHBGS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
Hallo,

Is het mogelijk om berichten op pagina's te plaatsen met WordPress 3.2.1?
WordPress heeft hier namelijk zelf geen functie voor.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.:thumb:

Groetjes, WDHBGS:D:thumb:

wordpress pagina

Hallo WDHBGS
Als ik het goed begrijp wil je jouw weblog berichten niet op Home hebben dus de eerste pagina die iedereen ziet als die op jouw site komt. Maar op een andere pagina. Volgens mij moet het zo. Ga dan naar instellingen in je WP admin. Bij instellingen ga je naar lezen. Daar kan je instellen welke pagina je als Home pagina wilt hebben, dus eerste pagina die iedereen ziet en welke pagina je als weblog wilt hebben, dus de pagina waar al je berichten komen te staan.;)

Ja, maar ik wil graag meerdere pagina's waar berichten kunnen komen te staan.

Standaard biedt WordPress inderdaad geen ondersteuning voor meerdere pagina's met berichten.

Het is echter wel mogelijk, door een aangepast template te maken. Elke pagina die dan gebruik maakt van dit template toont de berichten uit een bepaalde categorie. Hoe je dit doet, staat perfect uitgelegd op deze pagina: http://codex.wordpress.org/Pages#A_Page_of_Posts.

Waarschijnlijk zul je wel de template moeten aanpassen naar het thema dat je op je eigen website gebruikt zodat het uiterlijk overeenkomt met de gewone berichtenpagina van WordPress.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan