wordpress plugin aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsjanssen6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2013
Hallo,

Voor mijn website gebruik ik de plugin "folder menu" https://wordpress.org/plugins/folder-menu-vertical/
Helaas is deze plugin niet responsive en komt hij bij een mobiel er heel raar uit te zien. Nu wil ik graag aangeven dat deze plugin niet tevoorschijn moet komen bij mobile apparaten.

Ik heb hier al veel van op internet gelezen en ook geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Bijgevoegd zit een foto van de bestanden van deze plugin. Ik heb in de php
al vanalles liggen aanpassen maar dit werkt allemaal niet. Op de genoemde site hierboven is de plugin ook te downloaden (de bestanden) maar niet de premium versie.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!!

(voorbeeld van wat ik geprobeerd heb)

<?php
// For instance, you can do something like this:
if(isset($_POST['width']) && isset($_POST['height'])) {
$_SESSION['screen_width'] = $_POST['width'];
$_SESSION['screen_height'] = $_POST['height'];
echo json_encode(array('outcome'=>'success'));
} else {
echo json_encode(array('outcome'=>'error','error'=>"Couldn't save dimension info"));
}
?>

plugin bestanden.jpg

Beste Lars,

Is het niet heel simpel op te lossen met CSS. Ik neem aan dat je een element weg wilt halen wanneer het scherm te klein is?

Als dit het geval is kun je met @media bepaalde elementen "weghalen" bijvoorbeeld:

@media (max-width: 768px) {
.menu {
display: none;
}
}

Als het element .menu onder de breedte van 768px komt wordt deze niet meer getoond.

Bedankt voor je reactie.

Maar in deze plugin is geen css bestand te vinden het is echt voornamelijk php.
Ben van alles uit aan het proberen maar het wil nog niet echt lukken...

Al gebruikt de plug-in geen CSS dan kun je wel in een CSS bestand de code plaatsen zodat je plug-in verdwijnt zoals je wilt. Je kunt bijvoorbeeld een plug-in installeren om custom CSS code toe te voegen aan je wordpress website en dan plaats je daar die code.

@phobix bedankt voor je antwoord heb er een php script voor gevonden en is uiteindelijk gelukt ! Dit is het script :

$useragent=$_SERVER['HTTP_USER_AGENT'];

if(preg_match('/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows (ce|phone)|xda|xiino/i',$useragent)||preg_match('/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i',substr($useragent,0,4)))
{

}
else
{

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan