larsjanssen6
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 mei 2013
Hallo,
Voor mijn website gebruik ik de plugin "folder menu" https://wordpress.org/plugins/folder-menu-vertical/
Helaas is deze plugin niet responsive en komt hij bij een mobiel er heel raar uit te zien. Nu wil ik graag aangeven dat deze plugin niet tevoorschijn moet komen bij mobile apparaten.
Ik heb hier al veel van op internet gelezen en ook geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Bijgevoegd zit een foto van de bestanden van deze plugin. Ik heb in de php
al vanalles liggen aanpassen maar dit werkt allemaal niet. Op de genoemde site hierboven is de plugin ook te downloaden (de bestanden) maar niet de premium versie.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!!
(voorbeeld van wat ik geprobeerd heb)
<?php
// For instance, you can do something like this:
if(isset($_POST['width']) && isset($_POST['height'])) {
$_SESSION['screen_width'] = $_POST['width'];
$_SESSION['screen_height'] = $_POST['height'];
echo json_encode(array('outcome'=>'success'));
} else {
echo json_encode(array('outcome'=>'error','error'=>"Couldn't save dimension info"));
}
?>

Voor mijn website gebruik ik de plugin "folder menu" https://wordpress.org/plugins/folder-menu-vertical/
Helaas is deze plugin niet responsive en komt hij bij een mobiel er heel raar uit te zien. Nu wil ik graag aangeven dat deze plugin niet tevoorschijn moet komen bij mobile apparaten.
Ik heb hier al veel van op internet gelezen en ook geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Bijgevoegd zit een foto van de bestanden van deze plugin. Ik heb in de php
al vanalles liggen aanpassen maar dit werkt allemaal niet. Op de genoemde site hierboven is de plugin ook te downloaden (de bestanden) maar niet de premium versie.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!!
(voorbeeld van wat ik geprobeerd heb)
<?php
// For instance, you can do something like this:
if(isset($_POST['width']) && isset($_POST['height'])) {
$_SESSION['screen_width'] = $_POST['width'];
$_SESSION['screen_height'] = $_POST['height'];
echo json_encode(array('outcome'=>'success'));
} else {
echo json_encode(array('outcome'=>'error','error'=>"Couldn't save dimension info"));
}
?>