Wordpress qTranslate

Status
Niet open voor verdere reacties.

henri2500

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Hallo allemaal!

Ik heb vandaag geprobeerd qTranslate plug-in in een opstartende Wordpress website van mij te bouwen, maar helaas blijft hij een foutmelding geven zodra ik een pagina wil gaan bewerken. Blijkbaar schakelt de plug-in zich dan uit zodat er niet meer mee gewerkt kan worden, en dus ook geen pagina's kan vertalen.

The qTranslate Editor has disabled itself because it hasn't been tested with your Wordpress version yet. This is done to prevent Wordpress from malfunctioning. You can reenable it by clicking here (may cause data loss! Use at own risk!). To remove this message permanently, please update qTranslate to the corresponding version.

De optie: clicking here.. voert niks uit? Kan iemand me helpen?

Groeten Henri

Dit is wat ze zeggen op de plugin pagina bij Wordpress: "28 people say it's broken". Oftewel, deze plugin werkt (nog) niet samen met de nieuwe versie (3.3) van Wordpress samen. -> http://wordpress.org/extend/plugins/qtranslate/

Maar zulke vertaal plugins zou ik zelf zo wie zo al niet gebruiken, aangezien ze vaak de spreekwoordelijke plank mis slaan qua vertalingen ..

Suc6! ;)

Ah, op die manier! Erg jammer want het zag er naar mijn mening goed uit! Wat zal je me dan aanbevelen om de website ook in het Engels weer te kunnen geven? Wordpress dubbel draaien in twee subhosts?

Greets Henri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan