Ook al is het in het Nederlands, zul je vast en zeker een aantal dingen willen veranderen. Bijvoorbeeld een tekst in een knop (in mijn geval toen).
Daarnaast zul je verschillende categorieën moeten aanmaken (bv schoenen, tassen, accessoires) en vervolgens maak je de producten aan die onder deze accessoires moeten komen te hangen.
Product aantal 30 tot 50 is niet niks. Hier kan wel wat werk in gaan zitten.
Waar ik altijd mee uitkijk en waar ik allergisch voor ben is om zelf teksten te moeten schrijven. Dit is iets wat je absoluut moet willen vermijden. Hier kan zoveel tijd in gaan zitten en je hebt op het technische vlakte al genoeg andere dingen aan je handen.
Spreek dan ook met de klant af dat deze een map aanlevert met de foto's die genummerd zijn. Daaraan toegevoegd een Excel bestand met de nummers van de foto's en de bijbehorende omschrijving.
Dit scheelt jou heel veel tijd en voor de klant kun je de kosten hiermee laag houden.
Er kunnen per artikel meerdere foto's worden toegevoegd. Dus het is fijn als de klant dat vooraf aanlevert dan voorkom je dat dit een aanpassing zal worden na oplevering.
Ik schat al met al dat je een halve dag tot een dag hiervoor kunt rekenen. Aangezien dit jou eerste keer is. Is het veilig om dit op 1 dag te zetten.
Veel succes! :thumb:
PS. Ik zou het leuk vinden als je mij jouw website via een PM wilt sturen. Lijkt me leuk om te kijken hoe jij als collega dat hebt ingericht. Ben zelf al een tijd bezig met maken van websites voor mezelf en mensen in mijn omgevingen. Veel positieve reacties gehad. Ben sindskort ingeschreven bij de KvK en wil hier wat meer mee gaan doen.