Wordpress uploader

Status
Niet open voor verdere reacties.

tombalfoort

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Hallo,

Iemand die ik ken heeft een wordpress site runnen. Alleen doet sins kort de uploader raar. Hij kan een afbeelding uploaden maar hij kan geen thumb en andere formaten meer maken van de afbeeldingen. Alleen de orginale werkt. Wat hij zeer iritand vind. Dit kost hem namelijk veel dataverkeer.

Weet iemand misschien wat hij kan doen? We hebben alle plugins al een keer uitgezet. Maar dit werkt helaas ook niet.

Iemand een idee? Ik kon niks op google vinden.

Groetjes Tom :D

gebruik een windows server als je dat niet heb kun je dat aan vragen bij mij info@marvinhacking.com
of linux met xampp
of windows server met xampp
xampp is veel beter dan die andre dingen

heb niet zoveel ervaring met wordpress maar wellicht loont het om Wordpress en de modules te upgraden naar de meest recente versies.

@sigy30, wat heeft dat in vredesnaam met de vraag te maken?

k gebruik ook wordpress maar dan bij een webhosting bedrijf waar uploaden geblokt is en ik kan alleen maar linux betanden uploaden daar toen ik me eigen server kocht en eerst linux probereerde met xampp werkte het wel en toen ging ik vragen bij hostbedrijf wat hun gebruikt en hun deden alles apart ofzo

k gebruik ook wordpress maar dan bij een webhosting bedrijf waar uploaden geblokt is en ik kan alleen maar linux betanden uploaden daar toen ik me eigen server kocht en eerst linux probereerde met xampp werkte het wel en toen ging ik vragen bij hostbedrijf wat hun gebruikt en hun deden alles apart ofzo
"Linux bestanden"...? Dat bestaat niet eens.

Sorry;

Het is inmiddels al opgelost. Het pad waar de upload geplaatst moest worden klopte niet. Deze klopt nu en hij werkt prima !

Status vraag is verandert; en als je een goeie host wil; Ik ben zeer tevreden over hostgator. Met name de service is echt top !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan