Wordpress voegt ongewilde spaties toe

Status
Niet open voor verdere reacties.

RogerS

Meubilair
Lid geworden
2 mrt 2009
Op 1 van mijn websites heb ik vreemd fenomeen.

Er is 1 redacteur waarbij er tijdens het opslaan van een nieuwsbericht of pagina random spatiel (tot wel 100 of meer) worden toegevoegd. Ergens midden in een regel.

Ik heb al naast de betreffende gebruiker gezeten en kan niets afwijkends vinden wat betreft browserversie of manier van tekst bewerken. Iemand enig idee, want zelfs Google herkent dit probleem niet.

Vraagje:
kopieert hij de tekst vanuit een andere document naar de WP editor en zet hij het dan in Visueel ipv Tekst?
Dan heb je namelijk kans dat er opmaak meekomt vanuit het andere document.

Ik heb dat namelijk ook weleens, en dan denk oh ja, in Tekst zetten, ipv Visueel. En dan krijg je dus platte tekst zonder opmaak.
Anders zou ik het niet weten, want ik vind het raar als je opeens 100 spaties krijgt zonder dat je dat zelf toevoegt.

Nee. In deze laatste situatie was het enkel een aanpassing van een bestaande pagina.

Andere gebruikers hebben dit verschijnsel niet?
Maakt het verschil als je de optie "De wysiwyg-teksteditor uitschakelen tijdens het schrijven" aanvinkt in het profiel van de betreffende gebruiker?
Gebruik je de standaard editor van Wordpress of een andere geïnstalleerd d.m.v. een plugin?

Gebruik je de standaard editor van Wordpress of een andere geïnstalleerd d.m.v. een plugin?
Dat is een goede vraag, die wilde ik zelf ook al stellen.

Kan je er een screenshot van maken? Ik word eigenlijk wel heel nieuwsgierig hoe en wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan