KnutselKungfu
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2014
De regels van de tekst is te lang op elk pagina hoe kan ik de regels korter maken???
wordpress newbie
wordpress newbie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De ruimte waar de tekst geplaatst wordt smaller maken of een ENTER in je tekst geven.
Groeten Marcel
Kun je niet gewoon een Enter geven als je aan het typen bent waardoor je verder op de volgende regel typt en je regels dus korter worden.dit bedoel je toch?Bekijk bijlage 224417
Ik geloof (ook) niet dat ik het helemaal begrijp.
Of je nu in de 'normale' (HTML) modus in Wordpress typt (waarin je niet kunt zien hoe het e.e.a. d'r in het 'echt' uit zal gaan zien), of je typt in de Wysiwygmode van Wordpress, de tekst wordt toch nooit breder dan je standaard paginabreedte?
Kun je eens een screendumpje bijvoegen van het probleem?
Kun je niet gewoon een Enter geven als je aan het typen bent waardoor je verder op de volgende regel typt en je regels dus korter worden.
Groeten Marcel
en in de wysiwyg ziet die Enter er dan zo uit :
Heb je mogelijk 'uitlijnen' ingeschakeld staan ? Als dat zo is, dan kan je enteren tot je een ons weegt, maar WP zal dan de regels blijven uitlijnen totdat je maar 1 woord per regel hebt, dan zal ook met optie uitlijnen ingeschakeld het gaan werken, maar dat zal vast niet de bedoeling zijn (1 woord per regel).
Links uitlijnen ipv gecentreerd uitlijnen, klik op de optie links van de rode cirkel / elips.
Het klinkt erg onwaarschijnlijk wanneer ik een Enter geeft dat het WP thema deze dan overruled.Waar je de tekst invoert, dat komt dan op je site te staan en dat neemt de vorm en afmeting aan van je thema.
Dus als jij een thema hebt wat in de breedte van je beeldscherm komt, dan komt de tekst ook zo lang. Je kan dat zelf wel inkorten door je zinnen af tekorten met een enter, maar of je thema dat pakt weet ik niet.
Het ligt dus aan je thema. En WP doet het automatisch dan.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.