Wordpress vs elementor

raynoorden

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2020
Goedenavond, ik heb een brutale vraag waar ik echt niet uitkom en kan het niet oplossen.

Ik zoek eigenlijk iemand voor wie het een peulenschil is om op dit op te lossen.

Ik heb in Wordpress een website, alleen gebruik ik geen thema van Wordpress. Als ik nu het thema Bute wil bewerken in Elementor dan krijg ik een foutmelding "je moet de "the_content"-functie aanroepen in de huidige template, zodat Elementor op deze pagina werkt. Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.

Ik heb Bute al aangeschreven, geen reactie en die Kinsta geprobeerd, maar krijg niet het resultaat. (denk dat ik dan net iets te weinig kennis heb

Bute werkt dus niet samen met Elementor. Je gebruikt geen WordPress theme, hoe heb je je website gemaakt?
Mocht je Bute willen gebruiken en dan willen bewerken met Elementor, moet je dus iets aanpassen. De vraag is of je zo ver wilt gaan.

In most cases, you’ll need to edit either the page.html or single.html template files within the theme you’re using. You can usually find those files by navigating to the wp-content/themes directory and locating your active theme’s folder. Once inside, look for the templates folder:

Then, open the file that you want to edit and check to see if it includes the following function:
<?php the_content(); ?>

If it doesn’t, you’ll need to add the function manually. However, it’s best to do this with caution, since adding functions to a page template will affect its design and functionality.

Goedevraag Femke, daarom had ik ook de hoop dat er iemand even mee wil kijken en kan helpen. Probeer een hoop maar lukt gewoonweg niet.

Terug
Bovenaan Onderaan