Wordpress werkt niet (meer) naar toebehoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Berichten
176
Beste helpmij'ers,
Ik ben sinds kort een blog begonnen over het sportvissen: http://vissersblog.nl.vu Alles werkte in het begin allemaal lekker en soepel maar nu gaat wordpress opeens erg raar doen. Ik heb het gevoel dat het door een plugin komt maar dat weet ik niet zeker en ik weet al helemaal niet welke. De problemen: Als ik in mijn admin menu op alle pagina's of nieuwe pagina druk kom ik op een wit scherm uit. Als ik inlog op wordpress en in een ander tabblad naar mijn site ga en dan bij een pagina op Edit this entry druk krijg ik een error pagina waarop staat: Serverfout
Er is een fout opgetreden toen de website http://vissersblog.nl.vu/wp-admin/post.php?post=20&action=edit probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
HTTP-fout 500 (Internal Server Error): Er is een onverwachte voorwaarde gevonden toen de server het verzoek wilde uitvoeren.

Ook met berichten posten had ik een probleem. Hij staat standaard op de html editor en gaat niet meer naar de Wysiwyg editor. En als ik op publiceren druk krijg ik weer wit scherm maar dan is het bericht wel gepost. Ik denk dat het door een plugin komt omdat ik ook nog wel eens gehad had dat als ik een plugin geïnstalleerd had en in naar mijn wp-admin ging de pagina niet laadde en ik een wit scherm kreeg. Dat had ik dan gewoon opgelost door de laast geïnstalleerde plugin in ftp te verwijderen en dan deed alles het weer. Maar omdat ik deze dingen niet meteen op had gemerkt weet ik niet door welke plugin het komt. Ik heb best veel plugins en wil ze het liefst niet verwijderen. Als jullie iets aan een lijst met de plugins hebben dan wil ik ze ook nog wel plaatsen. Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want alles ging net zo lekker.
groetjes,
Michiel Kouwenhoven
BTW: de host is: byethost en de domein naam komt van nic.nl.vu
 
Dat kan inderdaad door een plugin veroorzaakt worden. Hoe je er achterkomt, is door ze te activeren, en dan 1 voor 1 weer activeren, en kijken of er rare dingen gebeuren. Mocht je ze nou niet kunnen deactiveren, dan moet je in je plugin folder op je server even een streepje voor de naam van de betreffende plugin folder plaatsen, dan worden ze automatisch gedeactiveerd ..

Suc6! ;)
 
Hee,
Bedankt voor je antwoord. Ik heb veel plugins weer gedeactiveerd en geactiveerd en ben er nu achter welke voor een probleem zorgde. Het was sociable. Maar nu is mijn probleem dat allemaal van dat soort plugins problemen veroorzaken. Weet iemand een goede voor mij die geen problemen veroorzaakt? En ik had nog een probleem dat hij op html editor bleef hangen maar dit kwam dus door all in one seo pack. Ook dit vond ik een hele fijne plugin. Weet iemand daar misschien ook een goed alternatief voor? Alvast bedankt!
groetjes,
Michiel Kouwenhoven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan