Wordpress wiki maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
hallo
Vandaag ben ik voor het eerst begonnen met wordpress. Ik had zelf al ervaring met websites dus het lukte best. Maar nu vraag ik me af of het mogelijk is om er een volle wiki op te zetten dus ik heb nu in me balk --home--contact me-- en zou er graag --wiki-- bij willen dus als je daar oop klikt dat je een lijst krijgt met wikki pagina's die er al zijn en dan nog een button erbij add wiki page's. is dit mogelijk??
mijn website tot nu toe: http://kookcafelisse.netai.net/ tips zijn ook welkom :P

Hallo Pascal,

Wat je zou kunnen doen is het volgende: Je maakt een pagina met de tekst erin, dus in dit geval linkjes naar de wiki. Daarmee kan je dat doen. Met template hacking is het mogelijk. Dan zou je in het PHP moeten zoeken waar de menu's staan en deze vervolgens aanpassen. Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geholpen.

Groetjes sentmen.

oke bedankt ik zal het proberen. maar het is dus niet mogelijk in wordpress zelf?

Ik heb hem zelf nooit gebruikt maar wellicht dat deze plugin (in twee seconden gevonden met google, maar goed) helpt?

dat is dus het probleem je kan als admin zelf een wiki pagin er op zetten.. en ik wil graag dat er een pagina is waar een lijst staat van wiki's en zelf kunnen toevoegen snel. ooit ook gezien op www.npgm.nl maar die bestaat niet meer maar dat was geen wiki.. maar een wiki is ook goed. het is namelijk de bedoeling dat er recepten op komen te staan veel en dat het ook mogelijk is meschien om zelf toe te voegen. voor een kook cafétje waar ik bij zit . ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan