wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

phille125

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2009
ik heb een wordpress site, en heb hier een paar zaken (zoals css) in veranderd, in alle browsers is het goed buiten op toffe IE. mijn content komt onderaan te staan IPV in het midden.
hoe kan ik dit oplossen
met bevoorbeeld inline css te gebruiken, en php aan te koppelen om te kijken of het IE is of niet, maar hoe juist

in deze stuk moet het komen:
HTML:
<div id="content" role="main">

Zou het kunnen zijn dat "de andere" browsers je site gecached hebben en dus eigenlijk nog je oude site laten zien? Firefox is voor webdesigners niet echt een goede browser om het resultaat in te laten zien. IE laat direct het resultaat zien.

Anders geef eens de URL, dan plaats ik hier wel weer een printscreen hoe het er bij mij uitziet (als dit het probkeem is)

Laatst bewerkt:
Zou het kunnen zijn dat "de andere" browsers je site gecached hebben en dus eigenlijk nog je oude site laten zien? Firefox is voor webdesigners niet echt een goede browser om het resultaat in te laten zien. IE laat direct het resultaat zien.

Anders geef eens de URL, dan plaats ik hier wel weer een printscreen hoe het er bij mij uitziet (als dit het probkeem is)

http://www.mpiweb.be/

Ja, je hebt gelijk ook bij mij gaat in het FF goed, maar niet in IE. Even zoeken.

Error53

merci voor de hulp, maar vondt het juiste niet.
ik heb het opgelost met in de header een 2de CSS te zetten en onder de officiele te plaatsen met een php cheker of IE gebruikt wordt of niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan