wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

dempseypauwels

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2015
Hallo,
Ik heb een aantal vraagjes
ik heb een blog in mijn local nu zou ik deze graag online brengen.
ik heb al geprobeerd om mijn local te exporteren naar mijn online wordpress maar dan komer er sommige dingen niet mee.
zelf heb ik er bijna geen verstand van en de filmpjes die ik bekijk brengen mij geen duidelijkheid,
als ik het goed voorheb moet ik eerst een domein aanmaken en dan mijn local wordpress koppelen aan dat domein ?
de meeste domeinen zijn betalend maar ik zou graag alles kosteloos houden.

Iemand die me kan helpen ?
Alvast bedankt !
Dempsey

Je zult toch echt ergens een webhostingpakket moeten aanvragen, met een domein erbij. Dit kost wel wat, maar de kosten vallen reuze mee.

Met Google Adsense heb je die kosten er zo uit.

Over je online Wordpress. Is dit op Wordpress.com, of is dit al ergens geuploadt?

Op je eigen PC thuis hosten is een no-go. Je PC moet 24/7 online staan, kost stroom en als je de veiligheid niet op orde hebt ligt alles op straat.

Het overzetten van je database kan overigens met de Exporteer-functie van phpMyAdmin.

Versio is niet duur, mijn website die in mijn handtekening staat, is daar gehost voor 6 euro per jaar.
Maar mijn website bevat vrijwel alleen tekst en geen filmpjes of veel foto's. En als ik die er wel op wil, dan zet ik die op Dropbox (of op de gratis Wordpress.com) en importeer deze via een link.

Een goede is Antagonist, die kost uiteraard wel veel meer vergeleken met Versio.

En anders kan je alles overzetten naar Wordpress.com
Gratis online Wordpress website, je domeinnaam link je dan door naar die site en klaar ben je.
Gratis 3 GB. aan ruimte, dus je kan voorlopig best voort.

Wel met importeren je website overzetten.
Het klopt dan dat er bepaalde zaken niet meekomen, maar die moet je dan apart even uploaden. Dit zijn dan je foto's/filmpjes die op je pc staan en welke op je website staan.

Laatst bewerkt:
Gratis domein kan ook via dot.tk, dan krijg je een gratis .tk domein, die je dan moet linken aan je (gratis) webhost als bijv. HostFree of Hostinger.

Ik zou geen domeinnaam met .tk willen.
Ook niet als deze gratis is.

Een .nl kost niet zo veel, bij Versio heb je die voor € 3,24 p.j

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan