words 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quizzy69

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
Hallo
ik heb een groot probleem met words 2003 ik heb het erop en eraf gegooid omdat ik niks krijg geopend in words
dwz als ik een afbeelding of patroon wil openen krijg ik allemaal 4kantjes en cijfertjes etc ipv het bestand dat ik wil openen
wie kan mij helpen wat er eigenlijk mis is met mijn words
ik baal hier ontzettend van
ÿØÿà JFIF d d ÿá ùExif II* b j ( 1 r 2 Ž i‡ ¢ Ì @B ' @B ' Adobe Photoshop CS2 Windows 2009:09:23 15:31:31 ÿÿ ' Š " ( * Ç H H ÿØÿà JFIF H H ÿí
dit is wat ik krijg in words deze tekens zodat jullie er een beetje idee van krijge met wat voor probleem ik zit
ik begrijp er dus werkelijk niks van
wie kan me helpen dat mijn words het weer doet alvast bedankt
mvg ingrid

Hoe heet het bestand in de verkenner dat je in Word probeert te openen en dan bedoel ik de3 letterige toevoeging achter het puntje:
bestand.???

Hallo

nou ik probeer een borduur patroon of afbeelding in words te openen heb vannacht zelfs nog words 2007 erop gezet en die doet precies hetzelfde ik weet bij god niet hoe ik nu iets fatsoenlijk geopend krijg zonder dat ik deze stomme tekens krijg
ik weet echt niet wat er aan de hand is
hoe kan dat dan dat mijn words echt niks opend baal hier echt van want kan absoluut niks met words op deze manier
en als ik een bestand open krijg ik een vakje met bestandsconversie met het patroon wat ik wil openen maar dan met die vierkantjes en tekentjes en staat er 3 coderingen maar daar heb ik ook al bij zitte kijken niks werkt zelfs een afbeelding of wat ik gedownload heb krijg ik niet open :evil:
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen en een oplossing voor mij heeft
alvast bedankt mvg
ingrid

Geef svp antwoord op mijn vraag, ik vraag dat niet voor niets!

Hoe staat het bestand in de verkenner genoemd :

naam.???

Wat staat er op de plaats van de vraagtekens?

hallo

nou volgens mij ben ik blond hoor dat ik deze vraag van jou niet snap ik ga naar de office knop en vandaar open ik al mijn bestanden en wat er staat bij die vraagtekens welke vraagtekens waar moeten die staan ???? snap er werkelijk niks van sorry maar dit snap ik werkelijk niet
gr ingrid

Geef svp antwoord op mijn vraag, ik vraag dat niet voor niets!

Hoe staat het bestand in de verkenner genoemd :

naam.???

Wat staat er op de plaats van de vraagtekens?

Je gaat mij toch niet vertellen dat je nog nooit eerder van de Windows verkenner hebt gehoord? Niet dat dat 'erg' is, ik zou het alleen heel bijzonder vinden dat iemand die achter een pc zit en er kennelijk mee werkt, nog niet eerder van de Windows verkenner heeft gehoord.

Laatst bewerkt:
In het geval dat je écht nog niet eerder van de Windows verkenner hebt gehoord:

zet de comptur aan, gan NIET naar de Oficeknop of Wordbutton, maar klik rechts op de Windows startknop als de pc is opgestart. (linksonderin).

Bovenin het popupmenu lees je dan 'verkennen'. Klik dat aan en de verkenner opent zich. Ga nu op zoek naar dat bestand. Zie bijgevoegde plaatjes. Als jij mij die vraag zou stellen, dan zou het antwoord op basis van het rechtse plaatje luiden:

.doc
.docx
.pdf

Ok?

Bijlagen

• verkenner.jpg
    verkenner.jpg
    65,7 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
hallo

nee daar heb ik nog niet van gehoord en ik doe alleen maar het hoognodige met de pc vandaar

Ok, nee, dat gaat niet lukken!

Je moet, staande op een leeg vel papier in Word, bovenin klikken op 'invoegen'. Als je dat doet, dan kun je o.a. kiezen voor het invoegen van een 'afbeelding'. Als je dan in dat menuutje dat zich opent, naar het bestand 'surft' en dat aanklikt, dán wordt het keurig netjes op je beeldscherm geplaatst.
Een plaatje is namelijk géén Word bestand en kan daarom niet rechtstreeks in Word worden geopend.

hallo

nou dan ga ik dat eens proberen maar bij word 2003 kreeg ik ook de hele tijd dat er een fout inzat als ik dat probeerde te herstellen zei die dat dit bestand miste SKU011.CAB en dacht dat het daaraan lag dat ik in 2003 niks geopend kreeg vandaar dat ik vannacht 2007 erop gezet heb:confused:

Zie plaatje: Invoegen, Afbeelding en dan zoek je de afbeelding op (en dubbelklikt erop)

Bijlagen

• invoegen.jpg
    invoegen.jpg
    48,2 KB · Weergaven: 47
hoi

ik zie dat je ook met 2007 werkt hoe krijg ik een maattabel in words in 2003 was dat ook maar hoe krijg ik dat in 2007
om mijn patronen in een andere grootte te maken
hopelijk begrijp je mijn vraag
gr ingrid

Een jpeg zal je nooit kunnen openen dus als het jp(e)g is, dan houdt het op (tenzij je het mij zou mailen, ik ken een paar truukjes om er een Word of een Excel bestand van te maken)

Is het een ander soort bestand, denk aan mijn vraag over naam.???, dan zal je het programma nodig hebben dat in staat is om bestanden te openen met de 'extensie' .???

hoi

dankjewel ga dit eens proberen hopelijk lukt het dan maar words 2007 is weer helemaal nieuw voor mij en is weer anders ingericht:D

Met mijn invoeg 'advies' heb je nu wel het bestand kunnen openen in Word?

hallo

sorry voor mijn latere reactie ja dat is gellukt eindelijk dankjewel hoor nu nog dat met de maattabel uitvogelen en dan kan ik eindelijk mijn patronen voor mijn kaarten te maken gebruiken dankjewel hoor
gr ingrid:d

Wat ik al schreef, als dat een soort van tabelletje is met gegevens erin maar dan als plaatje, dan moet je mij dat maar even mailen, dan maak ik er een bestandje van dat je met Word 2007 kunt openen en bewerken.

Laatst bewerkt:
hoi

hoe krijg ik dan een bestand dat op mijn pc staat gestuurd naar jou ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan