Words

Status
Niet open voor verdere reacties.

Settia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2004
:) HallOw Kben nieuww..:confused: :rolleyes: kheb een vraagje Over words en ik hoOp dat jullie mij kunne helpen. als je wOrds installeert en je opent words dan heb je een product key nodig en ze zeggen dat het op een cd staat maar wij hebben een cd die zeg maar gekopieerd is.. wat moet ik nu dOen dan??
Pliesss Help mee Dank Dank :D

Welkom op Helpmij :)

Lees eerst de huisregels eens:
http://www.helpmij.nl/forum/rules.php

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Plaats je bericht in 1 keer in de juiste sectie. Kijk goed welke sectie je nodig hebt

Harware overige ????

Laatst bewerkt:
Op zoek gaan naar de originele CD misschien.

huh ik heb het niet van warez hoowr ik heb het programma zelf wel maar huh wat bedoel je nou :8-0:

Geplaatst door Settia
huh ik heb het niet van warez hoowr ik heb het programma zelf wel maar huh wat bedoel je nou :8-0:

Geplaatst door Settia
dan heb je een product key nodig en ze zeggen dat het op een cd staat maar wij hebben een cd die zeg maar gekopieerd is..

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan