. wordt _ bij opslaan doc. vanuit Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mowat2

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2004
Berichten
64
Nadat ik mijn binnengekomen post gelezen heb in het postvak In van outlook express sla ik die berichten op via "Opslaan als" en geef dan een naam zodat alles op datumvolgorde blijft . bv. 2004.06.04.Helpmij.
en plaats dan het bericht in mijn map E-Mail berichten.Het eigenaardige is dat in mijn E mail map de puntjes na het opslaan steeds veranderd blijken te zijn in underscores.
Mijn bericht wordt dus opgeslagen als 2004_06_04_Helpmij. Weet iemand waarom dat gebeurt en hoe ik dat dan verhelpen?Ik heb ook al in Word nagezien of er ergens een automatisch omzetting van . naar _ inzit maar ik vind niets terug. In mijn brieven via Word gebeurt trouwens die omzetting niet.
 
Wellicht zit daar het verschil e-mail bestanden en Word
hanteren waarschijnlijk een andere notatie.

Probeer het een met dag maand jaar dus b.v 01 mei 2004 in plaats van 01-05-2004.

Het is maar een sugestie.:rolleyes:
 
puntjes

Probeer het eens anders met dubbelle punt : volgens mij mag je niets opslaan met een punt ertussen, dan denkt de pc dat het een bestand is met meerde extensies en dat kan dus niet.

grtjs jjw
 
. wordt _

Badankt voor jullie snelle reactie , maar daar kan het volgens mij niet aan liggen. Ik heb dit nog maar enkele weken voor en ik sla al een paar jaar bestanden op. Word was altijd ingesteld zoals nu en daar kan het dus niet in zitten. Punten gebruiken in een bestandsnaam mag ( vroeger in DOS niet) en je mag dus een bestand best Naam. doc. exe.txt noemen , dan neemt het enkel de laatste .txt als extensie . Dus ik zal toch verder moeten zoeken. DE enige wijziging aan mijn systeem de laatste weken is mijn overgang van telefoonmodem naar adsl breedband. Maar ik zie ook niet goed in wat dat voor verschil kan uitmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan