wordt dit geindexeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stykurgh

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Hallo,

Ik wil op mijn site javascript gebruiken om tekst te verbergen, en dan als men op een linkje klikt het weergeven. Het staat dus gewoon tussen paragraph tags, dit wordt dan toch gewoon geindexeerd door search engines?

Met vriendelijke groet,

Michel

Voor zover ik weet kunnen bots niet omgaan met javascript, dus die zouden de tekst inderdaad altijd moeten zien.

Dat kan je idd controleren door javascript in je browser uit te zetten.

Of nog beter, even de Rechts-klik-Lynx-Viewer binnenhalen (www.yellowpipe.com/yis/tools/lynx/rightlynx/), die schakelt meteen ook de css uit, en zo zien de zoekbots een pagina.
  • Mocht het dan eventueel mis gaan, dan moet de css standaard op "tonen" van de hidden tekst staan,
  • en moet je met javascript eerst de stijl van de te verbergen tekst op "verbergen" zetten,
  • met daarna de functie om 'm weer te tonen als je op de betreffende link klikt.
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
oke, maar bots kunnen ook niet met css om gaan? want ik heb wel de display op none staan. Dan zien ze het nog steeds gewoon?

Ja, je kan wel een enkele pagina uit de index weren, maar niet een gedeelte van een pagina.

oke :) mooi. dan moet het geen problemen opleveren. Bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan