wordt dr gek van

Status
Niet open voor verdere reacties.

iefen

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
mijn pc heeft polio ofzo, want als ik een werkend nieuw geheugen module dr in doe en me pc opstart staat er op mijn beeldscherm no video input en op mijn andere blijft mijn lampje oranje (stand-by) i.p.v blauw (actief)

ik probeer net een audio kaart van me ma's oude pc er in te doen en hij werkt wel gwn op me ma's pc maar op mijn pc staat er " no video input, en blijgt hij oranje"
ik wordt hier helemaal ****** ziek van.
en ik wil een nieuwe headset die 4 ingangen nodig heeft en die ingangen zitten op die kaart maar ik speel op mijn pc via onboard en dat is dr 1.

dus willen jullie me plzzz helpen.
ik heb t hard nodi(en ik stop t er wel gwn goed in)

ik probeer net een audio kaart van me ma's oude pc er in te doen en hij werkt wel gwn op me ma's pc maar op mijn pc staat er " no video input, en blijgt hij oranje"

Wat heeft audio met video te maken?

Zou je nog een poging willen doen (eventueel met foto's) om je verhaal duidelijk te maken?

Hier is inderdaad geen touw aan vast te knopen!

nou als ik een geluidskaart in me pc stop dan zegt me beeldscherm"
no video input"
dus kan ik me pc niet besturen

als ik hem er uit haal werkt t wel weer

en dat heb ik ook bij een geheugen module

in welke sloten steek je die videokaart
de geluids kaart
en het geheugen bankje?

pfff, wat schiet je daar nou mee op

mn geluidskaart in de pci
mn videokaart in de pci-e
en de geheugen module in het enige slot wat nog over is

okay,
ik heb de soundcard nu in een andere pci gestopt
en nu start me pc wel.
maar als ik drivers probeer te instaleren gaat hij zeggen dat ik die geluidskaart niet heb

Zo gek was de vraag dus kennelijk niet. Zijn de moederbord drivers (Chipset drivers) wel geïnstalleerd?

nou ik heb een tijd geleden gwn windows geinstaleerd.
en toen heb ik alleen voor mn vid kaart drivers geinstalleert

en niet van mn mobo.

maar nu zet ik deze sound card dr in en sluit mn speakers dr op aan maar dr gebeurt niks en kan niet instaleren

Je zal toch ieder geval de chipset van je moederbord moeten installeren. Deze zorgt ook voor aansturing van de sloten.

hey t is me al gelukt heb drivers van een vergelijkbare audio kaart geinstaleerd en nu doet hij t gwn :).

vraag opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan