Wordt elke afbeelding door windows opgeslagen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
(Misschien in de verkeerde sectie). Mijn vraag: tijdens het surfen klikt men heel wat keren op een bepaalde afbeelding. Worden die afbeeldingen allemaal bewaard door windows (98, 2000 etc.) of niet. Zowel waar komen ze terecht

In tijdelijke internet bestanden oftewel Temporary Internet Files.

Te verwijderen via extra > internet-opties

reactie

Wat is het verschil dan tussen TIJDELIJKE BESTANDEN en TEMPORY FILES en TEMP in windows 98 bijvoorbeeld?

Laatst bewerkt:
Er is geen verschil.
Het ene is Engels en het andere is Nederlands.

reactie

In mijn machine (98) staan in de map TEMP bestanden en mappen die ik niet thuis kan brengen. Kan ik daar alles verwijderen?

In principe kan dat ja.
Windows gebruikt deze map om tijdelijk bestanden in te zetten, vaak blijven er bestande in staan die eigenlijk verwijderd hadden kunnen worden.
Plaats voor de zekerheid de bestanden even in de prullenbak voor het geval er toch iets mis gaat.
Na een paar dagen kun je dan alsnog de prullenbak legen.

Met restoration maak je verwijderde bestanden zichtbaar. om die te verwijderen zijn er weer andere programma's.
Ik gebruik daar clean disk security voor, daarmee kan je je vrije schijfruimte tot 35 x overschrijven (de gutmann methode).
http://www.theabsolute.net/sware/clndisk.html

Jozo zijn dat zeker weten verwijderde bestanden die dit progje verwijderd?
Dan probeer ik het.:thumb:

Met restoration kan je de data ook overschrijven, na het scannen linksboven op others > Delete completely klikken

clean disk is zijn werk aan het doen.
Bedankt voor het progje :thumb:

reactie

In mijn machine (xp) is de TEMP (in Windows) dus altijd leeg. Hoe kan dat? Ik draai geen progje!

reactie

Ik heb zo net even wat afbeeldingen aangeklikt op marktplaats.nl maar er staat nu niets in TEMP. Wat nu?

Het kan zijn dat je Internet Explorer zo is ingestelt dat ie na het afsluiten de temp-map leegt.

Het is trouwens helemaal niet erg dat deze map leeg is hoor. :)

kijk eens bij internet explorer in extra>internet opties>bij tijdelijke internetbestanden druk daar instellingen dan zie je waar de tijdelijke internetbestanden staan.
Kies je bestanden weergeven dan zie je al die dingen die je net hebt aangeklikt.Die temp map is bij mij ook altijd leeg.

brbr,

veel afbeldingen blijven ook verborgen op je PC. Ik bedoel dus van de sites dat jij hebt bezocht.
Dit gebeurd vooral als je Java op je PC hebt staan en volgens mij heb je die wel.
Gebruik je ook de java van Sun?
Zo ja zoek deze mapje op. Staat meestal in het mapje Application Data.
In het Sun mapje staan verschillende andere mapjes. Zoek de: File en Jar mapje.
Maak beide leeg.

Volgens mij bij XP worden ook gegevens opgeslagen in Application Data.

grtz
Bugs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan