wordt van COD4 multiplayer gekickt

Status
Niet open voor verdere reacties.

buffeltje85

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Berichten
19
Ik heb een originele versie van COD4 nu sinds vandaag word ik telkens in elke server na 0 sec eruitgekickt erg vervelend kan het nu dus niet spelen en erg raar hij deed het hiervoor wel goed. Er komt steeds de melding:
punkbuster kicked player.... RESTRICTION: Service communication failure.

weet iemand wat het probleem kan zijn??
ik dacht eerst mijn nieuwe antivirus (panda) die ik gister geinstalleerd heb maar die heb ik nu afgesloten en nu lukt het nog niet :(

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen alvast bedankt
 
het lijkt er op dat punkbusters niet up-to-date is, probeer het eens te updaten of de nieuwste versie te downloaden.
 
ik ben nieuw hier, maar heb ook al enige tijd problemen met punkbuster en COD4

ik wordt steeds gekickt door punkbuster doordat pnkbstrB.exe niet meer runt, terwijl bij battlefield2 hij wel runt.
vraag: hoe moet ik pnkbstrB.exe laten runnen bij COD4?

heb punkbuster al iets van 4 keer gedeïnstalleerd en weer geinstalleerd, en ook 4 keer geupdate en nog doet ie et niet!! :(
daarnaast heb ik gister COD4 opnieuw geinstalleerd

ook heb ik sinds daarnet nog iets, ik wilde dus zojuist ff proberen of die et deed door via xfire te joinen, maar hij kon COD4:modern warfare multiplayer niet vinden, ik keek in de map van installatie, en daar staat geen iw3mp.exe :shocked:

help me aub zo snel mogenlijk!
 
ik ben nieuw hier, maar heb ook al enige tijd problemen met punkbuster en COD4
Welkom ;)


ik wordt steeds gekickt door punkbuster doordat pnkbstrB.exe niet meer runt, terwijl bij battlefield2 hij wel runt.
vraag: hoe moet ik pnkbstrB.exe laten runnen bij COD4?

Download PBsetup hier en draai deze eens.

ook heb ik sinds daarnet nog iets, ik wilde dus zojuist ff proberen of die et deed door via xfire te joinen, maar hij kon COD4:modern warfare multiplayer niet vinden, ik keek in de map van installatie, en daar staat geen iw3mp.exe :shocked:

help me aub zo snel mogenlijk!

kan het zijn, dat je met de her-install vergeten bent de MP te installeren ?
 
kan het zijn, dat je met de her-install vergeten bent de MP te installeren ?

kan je dat vergeten dan?

als ik pbsetup (van die link) run, dan klik ik op add game, en dan is er gewoon niks
zie bijlage

op advies van een vriend, heb ik iw3mp.exe van de cd gekopieerd, en in de map geplaatst van COD4.
wilde ik het dus runnen, staat er in het scherm (van classes en servers en alles) dat het versie 1.0 is

wanneer ik dan update naar versie 1.6, en daarna naar 1.7 staat er nog steeds dat het versie 1.0 is...
ik run dus die patch nog een keer, en dan geeft ie aan dat het al de laatste versie is



nb. ik ga vanavond 3 weken op vakantie, dus kan niet op internet, alvast bedankt!:)
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    59,8 KB · Weergaven: 19
Bijlage:
Probeer eens het pad aan te geven, daarna kun je misschien wel de game kiezen.

Of je MP kunt vergeten? geen idee, is al een tijdje terug dat ik hem geinstaleerd had ;)

Denk dat iw3mp.exe te kopieeren van de cd geen nut heeft.. heeft iets meer bestanden nodig. kan ik helaas nu niet nakijken, omdat ik op het werk zit :eek:

Misschien een clean-install proberen. :(
 
als ik die pbsetup van je link run, krijg ik eerst dit: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN">
<html><head>
<title>302 Found</title>
</head><body>
<h1>Found</h1>
<p>The document has moved <a href="http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php">here</a>.</p>
<hr>
<address>Apache/2.0.52 (Fedora) Server at websec.evenbalance.com Port 80</address>
</body></html>


in een schermpje waar ik op I agree of I disagree moet klikken, agree natuurlijk gekozen, en dan krijgk dat gedoe dat ik geen game kan kiezen.

maar! als ik een andere pbsetup.exe (stond nog in mn documenten) run, krijg ik gewoon wel hoe het hoort
en dan zegtie dat alles up to date is ervoor.

ik ga zometeen weg, dus het heeft niet veel zin meer om te posten.
ik zal over 3 weken ongeveer terug zijn, dus als je iets te weten kunt komen, bedankt!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan