Workaround 301

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmcUhrd

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2011
hallo allen

ten eerste, ik hoop dat de vraag hier terecht hoort!

dan nu mijn probleem

ik ben voor mijn baas al een tijdje bezig om zijn website aan te passen en up to date te houden. hij had hem altijd gehosted bij een .nl, toen een tijdje bij een .frl, maar de .frl heeft hij opgezegd zonder een backup te maken. die server is onderhand verwijderd, maar op de oude sever staat nog steeds een 301, die nu dus door stuurt naar een lege pagina. ik heb van de .frl wel de ftp gegevens, maar van de .nl niet.

Is er ENIGE mogelijkheid om toch de .nl pagina te benaderen (oftewel de 301 te negeren) zodat ik de index.php kan aanpassen??

alvast bedankt

Als de .nl nog ergens op een server staat en je baas is eigenaar van het .nl domein, dan moet je via de hoster toch wel weer toegang tot de server kunnen krijgen?

Kleine kans dat je die 301 kunt omzeilen. Als dat kon gaf dat kwaadwillenden weer heel wat nieuwe mogelijkheden.

Ik begrijp de vraag niet zo goed maar als ik het goed versta krijg je een http:301

nu als je een server tracht te benaderen via domain name dat dien de dns het juiste ip af te leveren.
Als domein eigenaar kan je het ip laten aanpassen.
nu kom je op het ip aan, dan heb je de router NAT aan te passen ip/domain koppelen aan server als je op een bedrijf zit kan je met je nat ook intern gaan(ter info).Dan moet je de hostfile aanpassen aan je domain.(zoek gewoon een betrouwbare netwerkbeheerder in uw buur om een te contoleren wat mis gaat)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan