Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet ik nog instellingen veranderen ik wil nl de office tekst verwerker gebruiken en die van works niet meer,omdat veel mensen geen works hebben gaf dat nogal problemen?en als ik outlook installeer neemt die dan automatisch de instellingen en mail over van windows mail?Gaat heel goed samen.
Hoi,
Je kunt niet alleen de tekstverwerker van Works verwijderen.
Je moet dan Works als geheel verwijderen ..... zou ik doen!
hey teun.Hoi,
Welke twee andere vragen?
Works is een totaal ander programma dan de 'programmagroep' MsOffice.
Eigenlijk komt het erop neer, dat ze - hoewel van dezelfde softwarebakker MicroSoft - niks met elkaar te maken hebben en dus rustig naast elkaar gebruikt kunnen worden.
Een aantal gegevens die in Works zijn aangemaakt, kunnen worden 'ingelezen' in onderdelen van het MsOffice-pakket, maar dat geldt niet voor alle.
Kortom: je gebruikt het (gratis) funpakketje Works, óf je verdiept je in MsOffice maar allebei ... daar wordt je alleen maar 'verward' door.
Misschien voor jou: wellicht toch maar beter Works blijven gebruiken![]()
deze zie boven over outlook en instellingen in office 2007.hoi, heb je ook nog antwoord op die andere 2 vragen [instellingen en outlook vs windows mail? greetings
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.