works en office

Status
Niet open voor verdere reacties.

noeky

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2004
hallo ik heb windows vista premium met ms works erop ,nu wil ik ms office enterprise 2007 ernaast installeren geeft dat problemen of gaan die 2 samen moet ik instellingen veranderen in works of niet?

Gaat heel goed samen.
moet ik nog instellingen veranderen ik wil nl de office tekst verwerker gebruiken en die van works niet meer,omdat veel mensen geen works hebben gaf dat nogal problemen?en als ik outlook installeer neemt die dan automatisch de instellingen en mail over van windows mail?

kan ik de tekkst verwerker van works uninstallen en de rest van works behouden of gaat dat niet?

Hoi,

Je kunt niet alleen de tekstverwerker van Works verwijderen.
Je moet dan Works als geheel verwijderen ..... zou ik doen!

Hoi,

Je kunt niet alleen de tekstverwerker van Works verwijderen.
Je moet dan Works als geheel verwijderen ..... zou ik doen!

hoi, heb je ook nog antwoord op die andere 2 vragen [instellingen en outlook vs windows mail? greetings

Hoi,

Welke twee andere vragen?

Works is een totaal ander programma dan de 'programmagroep' MsOffice.
Eigenlijk komt het erop neer, dat ze - hoewel van dezelfde softwarebakker MicroSoft - niks met elkaar te maken hebben en dus rustig naast elkaar gebruikt kunnen worden.

Een aantal gegevens die in Works zijn aangemaakt, kunnen worden 'ingelezen' in onderdelen van het MsOffice-pakket, maar dat geldt niet voor alle.

Kortom: je gebruikt het (gratis) funpakketje Works, óf je verdiept je in MsOffice maar allebei ... daar wordt je alleen maar 'verward' door.

Misschien voor jou: wellicht toch maar beter Works blijven gebruiken :D

Hoi,

Welke twee andere vragen?

Works is een totaal ander programma dan de 'programmagroep' MsOffice.
Eigenlijk komt het erop neer, dat ze - hoewel van dezelfde softwarebakker MicroSoft - niks met elkaar te maken hebben en dus rustig naast elkaar gebruikt kunnen worden.

Een aantal gegevens die in Works zijn aangemaakt, kunnen worden 'ingelezen' in onderdelen van het MsOffice-pakket, maar dat geldt niet voor alle.

Kortom: je gebruikt het (gratis) funpakketje Works, óf je verdiept je in MsOffice maar allebei ... daar wordt je alleen maar 'verward' door.

Misschien voor jou: wellicht toch maar beter Works blijven gebruiken :D
hey teun.
daar heb je wel gelijk in,maar het gaat om het volgende ,ik heb een nieuwe pc van dell met vista premium en works erop voor geinstalleerd,mijn dochter heeft nu xp pro en office 2003,op mijn vrouw der werk werken ze ook met office,dat geeft veel problemen dank zij de fam gates! ik heb nu office 2007 aangeschaft maar mijn dochter vind bepaalde onder delen van works zo leuk dat ze het wil blijven gebruiken,dus vandaar mijn vragen,ik had eerst openoffice.org geinstalleerd maar ook die gaf veel problemen ,omdat bijna niemand op het werk van mijn vrouw de mail,+dokumenten kan openen,dat is gewoon lastig.ook weet ik niet zeker of office 2003 en 2007 compatable zijn volgens mij ook niet helemaal ?weet jij dat mischien?greetings

Works en Office zijn zeer goed naast en MET elkaar te gebruiken.
Documenten gemaakt in WORKS kun je opslaan als een WORD bestand.
Documenten gemaakt in WORD kun je opslaan als WORKS bestand.
Zo ook vice verca met Excel bestanden met uitzondering van meerdere excel bladen. Works kan er maar 1 openen.
Zelf een adressenbestand van works kan gelezen en gebruikt worden door Acces.

Het zou te gek zijn als dit dus niet kon, Works is een kleine uitvoering van Office en Microsoft weet ******* goed dat thuisgebruikers wel eens een brief moeten tikken voor een bedrijf of andere instantie...:thumb:

nog steeds problemen

hallo,
als mensen een bericht sturen gemaakt in bv office 2003 krijg ik het mailtje niet geopend of is het mailtje in raar tekens,weet iemand hoe ik mijn instellingen,in outlook 2007 kan veranderen zodat ik al mijn mails/dokumenten gelijk in mijn postvak kan openen?heel vaak kan ik de bijlagen niet openkrijgen.
erg slecht geregeld weer bij microsoft!!
greeetings noeky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan