Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Je hebt ook geen Word en zo? Word, Excel, Outlook en Access horen allemaal tot Office. Works is daar een soort uitgeklede versie van.Geplaatst door g.baart
Ik begrijp er ook niet veel van. Het spreadsheet programma van Works is een gestripte versie van Excel. Veel bewerkingen in Excel kunnen niet in Works. Ik wil dus eigenlijk een volledige versie van Excel. In mijn "programma's" staat geen Excel. Alleen works. Wanneer ik een extensie verander ziet het eruit alsof het wordt geaccepteerd. Namelijk de extensie is veranderd en lijkt een Excel bestand te zijn geworden. Echter bij afsluiten en opnieuw openen kan dit bestand alleen worden geopend met Works. Misschien is hetgeen ik graag wil niet mogelijk. Tenzij ik een volledige nieuwe versie van Excel aanschaf en installeer. Maar mij lijkt het dat er toch een manier moet zijn om Works te "upgraden" Of niet.........?
Bestaat er een mogelijkheid om MS works spreadsheat te "upgraden" naar excel.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.