Works Suite 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

leepelaer

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Ik heb een tweede PC gekocht en heb Works Suite 2004 (legale versie) erop geinstalleerd die ik ook op mijn andere PC heb staan. Toen ik deze op mijn tweede PC wilde activeren lukte dat niet. Na een telefoontje met MS werd mij verteld dat Works Suite maar op een PC geinstalleerd kan worden en dat ik maar een nieuwe Works Suite moets kopen (kassa!!) Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op een andere manier kan oplossen?

Die oplossing zal je hier niet kunnen krijgen.
Dit is vragen om iets illegaals en dat is in dit forum niet toegestaan.

Ik zie niet in dat deze vraag perse illegaal moet zijn!!!!!!
Misschien zijn er bij MS of anders nog andere oplossingen die ik niet weet.

nou Microsoft zegt tegen jou dat works maar op 1 pc gezet mag worden.
Alles wat je dan gaat doen om het op een tweede pc te krijgen is dan illegaal.
Of zie ik het nu helemaal fout. :o

Geplaatst door leepelaer
Ik heb een tweede PC gekocht en heb Works Suite 2004 (legale versie) erop geinstalleerd die ik ook op mijn andere PC heb staan. Toen ik deze op mijn tweede PC wilde activeren lukte dat niet. Na een telefoontje met MS werd mij verteld dat Works Suite maar op een PC geinstalleerd kan worden en dat ik maar een nieuwe Works Suite moets kopen (kassa!!) Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op een andere manier kan oplossen?

Dom van u. Het lijkt mij bizar, dat je dit prog. maar 1 X kan installeren. Veronderstel je hebt een HD crash, je moet terug formateren, wegens een virus. Dan zou je telkenmale een nieuwe Works suite moeten kopen.? Ah neen he. Vermits het een legale versie is, neem contact op met MS en vertel dat je een crash hebt gehad. Je krijgt dan een nieuwe activatie key. Wel je registratie key bij de hand hebben.

En ik denk niet dat ik hiermee de huisregels aan mijn laars lap. Of wel ?:(

Dom van u. Het lijkt mij bizar, dat je dit prog. maar 1 X kan installeren. Veronderstel je hebt een HD crash, je moet terug formateren, wegens een virus. Dan zou je telkenmale een nieuwe Works suite moeten kopen.? Ah neen he. Vermits het een legale versie is, neem contact op met MS en vertel dat je een crash hebt gehad. Je krijgt dan een nieuwe activatie key. Wel je registratie key bij de hand hebben.
is activatie niet pc gebonden, net als win xp registratie, en als je volgens mij een nieuwe activatiecode krijgt, werkt die andere niet meer, maar dat zou ik niet zeker weten.

Geplaatst door Pretender
is activatie niet pc gebonden, net als win xp registratie, en als je volgens mij een nieuwe activatiecode krijgt, werkt die andere niet meer, maar dat zou ik niet zeker weten.

En zo kun tot in der eeuwigheid doorgaan. Niet elke 14 dagen natuurlijk. Er zijn natuurlijk andere mogelijkheden. Maar ...... Daar ga ik niet op in.

Geplaatst door vanzwam

En ik denk niet dat ik hiermee de huisregels aan mijn laars lap. Of wel ?:(

Nee; punt is dat Works nog op de andere PC geïnstalleerd staat (als ik het goed begrijp). En dát mag niet want dan gebruik je het twee keer.

In principe zou het mogelijk moeten zijn wanneer je de ander verwijdert.

Hoi,

Deze vraag hoort hier niet thuis, maar onder de rubriek 'Office Algemeen' en zelfs daar niet, want het betreft geen écht office-pakket.
Maar goed.
Je Works-versie is - ooit - bij een nieuwe pc geleverd en mag ook maar op één pc geïnstalleerd staan.
Dat geldt tegenwoordig voor alle stand-alone Ms pakketten.
Mocht je: ofwel je configuratie drastisch veranderen, ofwel Works op een andere pc willen gaan gebruiken
inplaats van op de 'oude' dan kan je een nieuwe activatiecode krijgen; en daarmee vervalt de oude, m.a.w. nog steeds kan deze versie maar op één pc geïnstalleerd zijn.
Works kost ongeveer 100 euri. Een studenten-/docenten-versie van Office2003 (licentie om op drie pc's te installeren) ongeveer 160 euri.
En nu hier geen vragen meer stellen over de mogelijkheid om niet legaal aan de gang te gaan ok?

Succes

Geplaatst door Vecom

En nu hier geen vragen meer stellen over de mogelijkheid om niet legaal aan de gang te gaan ok?

Succes
Ik zie niet in dat deze vraag perse illegaal moet zijn!!!!!!
Misschien zijn er bij MS of anders nog andere oplossingen die ik niet weet.

:)

Hoi,

Nee jij niet, maar Leepelear en VanZwam .....
Ik wil niet vromer zijn dan de paus, maar denk niet dat dit forum beschikbaar moet zijn voor dit soort zaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan