works

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Ik printe mijn enveloppen met works maar die wil na nieuwe installatie win xp met sp2 niet meer werken naast word. Hoe maak ik het gemakelijkst een adresbestand in word die ik voor de enveloppen kan gebruiken. Via de help kom ik er niet uit.

Groeten
Wiel

En waarom werkt works niet met sp2, lijkt mij heel raar.
vertel eens of er een foutmelding is.
Waarom iets anders gaan proberen als je al een programma hebt wat je kent.

De pc is vastgelopen en ik heb alles opnieuw moeten installeren. Ik heb al heel lang works naast word gebruikt en heb in works mijn post verzorgd. Het enige verschil is dat de nieuwe installatie met sp2 is aangevuld. Word deed het pefect totdat ik works nodig had en geinstalleerd. Alvorens installatie heb ik de pc met norton op diverse marnieren software matig op orde gebracht. Het probleem kwam aan het ligt met Norton WinDoctor zie bijlage. De word documenten konden niet meer geopend worden en moesten worden hersteld, nadien konden ze nog niet geopend worden. Ik heb works verwijderd en word hersteld met behulp van de cd en word werkte weer normaal. Hoe deze fout opgelost moet worden weet ik niet. Na verwijdering geeft norton geen fouten meer. Het betreft works 2000 en word in office 2003 met win xp prof. Ik zou ze graag beide gebruiken.

Groeten

Wiel

Bijlagen

• works.jpg
    works.jpg
    33,1 KB · Weergaven: 27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan