Worksheet_Change met cellen kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hebben

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2013
Berichten
17
Beste lezer,

Ik heb het volgende probleem:
wanneer ik bepaalde cellen naar een werkblad kopieer dient gelijk een macro uit te voeren.
Hiervoor heb ik onderstaande code:
Code:
Public Sub worksheet_change(ByVal target As Range)
    If target.Cells.Count > 1 Or IsEmpty(target) Then Exit Sub
        If Not Intersect(target, Range("A1:A500")) Is Nothing Then
            'onderstaand is mijn macro
            netopeningoptimalisatieMSR
        End If
    
End Sub

Echter het probleem is dat wanneer ik de cellen naar dit werkblad kopieer er niets wordt uitgevoerd.
Wanneer ik vervolgens een cel aanklik en op enter druk doet deze het wel, maar dat is niet de bedoeling.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Met vriendelijke groeten,
Wouter Hebben
 
Worksheet_Change is een bladgebonden event-macro dus Private ipv Public en moet geplaatst worden in de bladmodule v/h werkblad waarheen je de waarden kopieërt.
 
Warme Bakkertje,

Bedankt voor je reactie. Dit is alleen niet precies wat ik bedoel.
Wanneer ik de cellen direct kopieer vanuit een andere excel dient de macro uitgevoerd te worden.
Dit gebeurt helaas niet, als ik vervolgens één van de cellen in ga om de inhoud aan te passen en enkel op Enter druk.
Wordt de macro wel uit gevoerd, dit wil ik eruit hebben.

Mvg,
Wouter Hebben
 
De macro stelt duidelijk dat het doelbereik maar 1 cel mag zijn. Hoeveel cellen kopieër jij in 1 keer ?
 
Tussen de 7 en de 3500 in een keer.
maar het wordt altijd binnen dat bereik van (A1:A500) gekopieerd, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt met een doelbereik van 1 cel.
Of moet ik dan die If target.Cells.Count > 7 Or IsEmpty(target) Then Exit Sub verhogen?

Mvg,
Wouter Hebben
 
Ja wat er volgens mij nu staat is dat als er meer dan 1 cel wijzigt hij de macro moet stoppen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan