world in conflict crashes

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamerjerome

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
hallo ik heb world in conflict, maar soms draait ie normaal en dan opeens komen er vaage grafishe flitsen doorheen. Dan hoor ik de audio enz nog wel maar bevriest het beeld :( ik heb de nieuwste nvidia drivers voor mn 9600gt mn pc is een e8500 3,16 die draait op windows xp en mn ram geheugen is 2gb zal mn ram geheugen te laag zijn of ligt het ergens anders aan ik heb wel op canyourunit de test gedaan of mijn pc het spel aan kon en daar gafie aan dat ik hem wel aan kon dus hoe kan ik dit oplossen?

- zet je quality settings op low.
- zet je beeldresolutie lager

afsluiten kan via ctrl+alt+delete

Je zei dat je niet wist hoe dus zie het voorbeeld:

Rood: naam programma (selecteer de naam van het spel)

Blauw: Hier kun je zien of het programma niet meer reageert of dat het geactiveerd is (maakt niet veel uit voor het afsluiten)

Groen: Hiermee kun je het programma afsluiten (selecteer de naam van het spel en klik op taak beeïndigen. soms moet je nog ff op nu beeïndigen klikken.)

Hoop dat je hier wat aan hebt. Zoniet stuur dan ff een PB

Laatst bewerkt:
- zet je quality settings op low.
- zet je beeldresolutie lager

afsluiten kan via ctrl+alt+delete

Je zei dat je niet wist hoe dus zie het voorbeeld:

Rood: naam programma (selecteer de naam van het spel)

Blauw: Hier kun je zien of het programma niet meer reageert of dat het geactiveerd is (maakt niet veel uit voor het afsluiten)

Groen: Hiermee kun je het programma afsluiten (selecteer de naam van het spel en klik op taak beeïndigen. soms moet je nog ff op nu beeïndigen klikken.)

Hoop dat je hier wat aan hebt. Zoniet stuur dan ff een PB
echt raar is dit ik had mn driver verwijdert en de nieuwste geinstalleert het probleem leek verholpen te zijn todat dit weer kwam

http://img256.imageshack.us/img256/3295/raar.jpg
hierna heb ik mn driver opnieuw geinstalleert (weer)
http://img256.imageshack.us/img256/1174/wth.jpg

toen kreeg ik dit kan het zo zijn dat mijn virtueel geheugen ofzo te laag is?
en settings lager helpen lukt ook niet want dan komen er nog van die flitsen door het beeld:confused:
op costum ook terwijl ik crysis max kan spelen en end war cod5 enz echt vaag is dit:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan