World in Conflict Crasht van wege teweinig geheugen maar heb 3GB duszz ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter robox
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

robox

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Steeds als ik World in Conflict speel dan crasht ie er staat er geheugen tekort en moet ik programma`s die op de achter grond draaien afsluiten.
dus doe ik dat een even later gebeurt weer het zelfde.
ik heb een AMD phenom, 3870 OC in CF 4GB geheugen windows vista ziet daar van maar 3GB.

ik snap er niks van en mijn pc ik pas een paar weken oudt.

alvast bedankt

Je zal ongetwijfeld Windows 32 bit hebben. Vreemd dat je dit niet vooraf wist, dan wel dat de verkoper je het niet gemeld heeft. Windows 32 bit kan maar (ruim) 3200 MB aansturen.
Dit staat overigens los van het probleem dat je nu hebt. Wat voor een videokaart zit er in het systeem?

Heb je toevallig ook geen probleem met je virueel geheugen instelling, als je dit handmatig heb ingesteld raad ik je aan het door windows laten te beheren.

Je zal ongetwijfeld Windows 32 bit hebben. Vreemd dat je dit niet vooraf wist, dan wel dat de verkoper je het niet gemeld heeft. Windows 32 bit kan maar (ruim) 3200 MB aansturen.
Dit staat overigens los van het probleem dat je nu hebt. Wat voor een videokaart zit er in het systeem?

dat wist ik;) maar ik had 32bit gekozen omdat ik hoorde sommige games het gewoon niet doen op 64bit zoals World in Conflict

Club3D HD3870 OC 2x in crossfire dus dat zal het probleem niet zijn

Heb je toevallig ook geen probleem met je virueel geheugen instelling, als je dit handmatig heb ingesteld raad ik je aan het door windows laten te beheren.

weet niet waar je het over hebt

Typ dan binnen het zoeken in Windows eens:

grootte van virtueel geheugen wijzigen

hij crasht waneer ik em wil save of wanneer het een autosave uitvoerd
dus ik kan em niet save en ik zal auto save uit moetn zetten als dat kan:shocked:
dus HELP:rolleyes:

zal even kijken of ik het kan vinden

ik hbe het probleem gevonden op het forum van world in Conflict zelf en het is dat mijn videokaart teweinig geheugen heeft 512MB maar tog
dus ik zet de resolutie wat naar beneej en hij crasht niet meer maar tog vaag want ik heb 2 videokaarten van 512Mb en met crossfire wordt dat 1GB.
maarja ik kan weer game

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan