World of Subway 2 crasht

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Verry

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
Ik heb gister World of Subway gedownload van de site van de uitgever...
Alleen ik kan geen route laten.. Hij crasht gewoon en ik krijg te zien: Beeldschermstuurprogramma werkt niet meer...

Ik heb gister World of Subway gedownload van de site van de uitgever...
Alleen ik kan geen route laten.. Hij crasht gewoon en ik krijg te zien: Beeldschermstuurprogramma werkt niet meer...

ik heb world of subway ook gedownload wel ilegaal maar onder het rijden van een route of al in het begin of bij het afsluiten
( dan heb ik niet heel lang gespeeld) of bij het opslaan van de instelingen loopt ie vast en komt er een foutmelding met c4 engine dat daar in een fout is opgetrden

k hoop dat iemand ons kan helpen

Kheb de laatste tijd veel tijd erin gestoken om een oplossing te vinden. Nergens wordt er een oplossing geboden.

Heb jij ook last van de melding: "Beeldschemstuurprogramma atimkdag is succesvol herstelt"?

Wat ik vond: Fout treed vaak op bij de ATI Radeon HD4xxx series in combinatie met Vista 64-bit (Goh toevallig zijn delen van mijn systeem) ATI Radeon kan niet goed overweg met de C4 Engine?

Weet niemand hier wat er nou aan de hand is met de beruchte: "atimkdag"?
En nog een vraagje aan vorige post heb jij nu WoS 1 (PATH) of WoS 2 (Berlin - U7)

Kheb de laatste tijd veel tijd erin gestoken om een oplossing te vinden. Nergens wordt er een oplossing geboden.

Heb jij ook last van de melding: "Beeldschemstuurprogramma atimkdag is succesvol herstelt"?

Wat ik vond: Fout treed vaak op bij de ATI Radeon HD4xxx series in combinatie met Vista 64-bit (Goh toevallig zijn delen van mijn systeem) ATI Radeon kan niet goed overweg met de C4 Engine?

Weet niemand hier wat er nou aan de hand is met de beruchte: "atimkdag"?
En nog een vraagje aan vorige post heb jij nu WoS 1 (PATH) of WoS 2 (Berlin - U7)

ik heb 1
maar ik heb wel een ATI readon EAH 4870 series maar wel gwn win. XP

ik ga eerst ff de updates er over halen en kijken wat er dan gebeurt:D
http://www.world-of-subways.com/index.php?id=210&L=1

ik heb de update 1.20 volgens mij er overheen gehaald heb nu nergens meer last van!

maar aangezien jij 2 heb moet je mis ff op sete kijken of daar updates voor 2 zijn

Laatst bewerkt:
WoS 1 runt bij iedereen super met v1,20

WoS 2 helaas niet :( Ik wacht al sinds 2 April op een uitkomst maar die lui komen er gewoon maar niet me :( Maar ze hebben wel me geld...

werkt hij bij jou wel naardat je die patch er over heb gehaald

ik heb 2 gedouwnd en hij cracht als hij aant her laden is dan is ie op de helfd en dan hoor ik gekraak ( het geluid) en dan stopt hij der mee

Is je voeding wel krachtig genoeg? Dat is ook vrij belangrijk.

550 moet voldoende zijn als je een Core 2 Duo hebt. Ze raden inderdaad wel een 650watt voeding aan.

Als je een Quad Core draait is dat onvoldoende en is het beter dat je een betere voeding koopt vrees ik :o

Vraag het anders aan Mike van TML. Alleen hij zit met een stel ontwerpers in London voor WoS 3. dus tja, miss duurt dat dan wel lang...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan